+ 0 -
ADA
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه از جابجایی میدان شهر بیستون خبر داد.

استاندار کرمانشاه گفت: باید بسترهای فرهنگی را فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان کرمانشاهی با جریان های عظیم تمدنی و هویت ساز اربعین و بازی دراز پیوندی همیشگی و ناگسستنی پیدا کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: جامعه با صبر و مدارا کردن زیباتر می شود و در دین مبین اسلام انسان ها همواره به صبر، مدارا و سازش با یکدیگر دعوت شده اند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت افزایش برنامه‌های خلاقانه و متنوع برای کودکان و نوجوانان گفت: در رویدادهای مهم استان باید برای کودکان برنامه های فرهنگی و موثر تعریف شود.

نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با هدف برنامه ریزی برای برگزاری شایسته دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه گفت: در بامداد یکشنبه 26 فروردین‌ماه 1403، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی نوظهور در بین تمدن‌های تاریخی بشریت بود.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تهیه اطلس جامع گروه ها و نهادهای مردمی تاکید کرد و گفت: این اطلاعات جامع به ما کمک می‌کند تا از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و حوزه‌های فعالیتی این گروه ها و فعالان این حوزه آگاهی بهتری پیدا کنیم و بتوانیم برنامه ریزی...

استان کرمانشاه در طرح «عید تا عید» از جمله برپایی نمایشگاه‌های بهاره رتبه سوم کشور را کسب کرد.

در جریان سفر استاندار کرمانشاه به تهران و توافقات صورت گرفته با مدیران ایرانخودرو و شرکت مهرکام پارس نسبت به گسترش خط تولید مهرکام پارس در استان کرمانشاه و تکمیل زنجیره خط تولید خودروی سورن پلاس در ایرانخودرو کرمانشاه نشستی در جهت پیگیری...

جلسه ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و در ارتباط وبیناری با کمیسیون های مبارزه با قاچاق کالا در استان های کشور برگزار شد.
فرمانداری ها
Kangavar - کنگاور Songhor - سنقر Sahne - صحنه Harsin - هرسین Kermanshah - کرمانشاه Ravansar - روانسر Paveh - پاوه Javanrod - جوانرود Salasebabajani - ثلاث باباجانی Dalaho - دالاهو Eslamabade gharb - اسلام آآباد غرب Ghilane Gharb - گیلان غرب Sarpole zahab - سرپل ذهاب Ghasre Shirin - قصر شیرین