.

.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 3600 نفر در استان در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی که با همکاری جهاددانشگاهی اجرا می شود، ثبت نام کرده اند. 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به نقل از ایسنا حسن عزیزی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی در سطح کشور، اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی که در 9 استان کشور بصورت پایلوت انجام می شود، به امضاء رسیده است. 

وی تاکید کرد: در این راستا، جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه نیز مطالعات عمیقی را در این زمینه انجام داده، بطوری‌که حتی برش های شهرستانی آن را نیز تهیه کرده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی تصریح کرد: سهمیه استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال در این طرح 2700 نفر است، اما 3600 نفر ثبت نامی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه این طرح در 14 رسته شغلی در استان اجرا می شود، گفت: کار بررسی و تائید صلاحیت ثبت نام کنندگان درحال انجام است و تابحال 90 درصد از طرح ها تائید صلاحیت شده اند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: پس از اتمام فاز اول این طرح، با شناسائی کم و کاستی ها و ظرفیت ها، تلاش خواهیم کرد تا سهمیه بیشتری برای استان بگیریم. 

وی نقش جهاددانشگاهی در مطالعات و اجرای این طرح را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: از دانشگاهیان استان انتظار داریم تا در بحث اشتغال و بویژه اشتغال دانش آموختگان بیشتر ایفای نقش کنند.

خوانده شده 823 آخرین ویرایش در دوشنبه, 26 شهریور 1397 ساعت 06:50

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک