.

.

مدیران پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشستی با معاونین شهرداری به بررسی ظرفیت های شهرداری در استفاده از محصولات واحد های فناور پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه و مهندس شهاب خوش خوی  مدیر مراکز رشد شهرستانی پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشستی با مهندس امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه و دکتر مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه  به  بررسی زمینه های همکاری در توسعه بازار واحد های فناور استان پرداختند .

در این جلسه دکتر آزادی ضمن تشریح توانمندیها و پتانسیل های موجود در شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد وابسته بر ضرورت ارتباط این شرکت ها با بخش های دولتی و خصوصی استان از جمله شهرداری تاکید کرد .

همچنین مهندس رحیمی نیز ضمن استقبال  از بهره گیری از توانمندیها، محصولات و خدمات واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان بر همکاری و بکارگیری از ظرفیت های این شرکت ها اعلام آمادگی کرد .

در پایان مقرر شد در قالب جلسات کارشناسی نیازمندیها و اولویت های حوزه خدمات شهری احصا و در قالب فراخوانی ضمن اطلاع رسانی به واحد های فناور و دانش بنیان اقدام لازم در زمینه همکاری بیشتر فراهم گردد.

خوانده شده 1647 آخرین ویرایش در پنج شنبه, 19 مهر 1397 ساعت 03:28

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک