.

.

انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه رازی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی نشست آشنایی با خدمات حمایتی پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری کارآفرینی 28 آبان ماه  درسالن تدبیر دانشکده علوم اجتماعی  برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در این نشست دکتر نادر نادری مدیر گروه مدیریت و کارآفرینی دانشگاه رازی با تبریک هفته جهانی کارآفرینی گفت:خوشحالیم که طرز نگاه ها تغییر کرده و علمی که ثروت آفرین نباشد دیگر ارزشمند نیست.
وی در ادامه با اشاره به بیان هوشمندان رهبر معظم انقلاب در خصوص کارآفرینی و ضرورت توجه به این موضوع گفت: چه زیبا فرمودند که کار آفرینی و ثروت آفرینی نوعی عبادت است.
نادری تصریح کرد:از مشکلاتی که امروزه جامعه ما گریبانگیر آن است  ارتباط دانشگاه ، صنعت و جامعه است که باید به آن بصورت جدی پرداخت.
وی ادامه داد:باید با همکاری مستمر پارک علم و فناوری ، مراکز آموزشی و مراکز رشد دانشگاهها به سمتی برویم که دانشگاه و صنعت جزیره هایی جدا از هم نباشند و مشکلات صنایع با راه حل ها و ارتباط با بادانشگاهها حل شود.
مدیر گروه مدیریت و کارآفرینی دانشگاه رازی در ادامه با تاکید بر اینکه دانشگاه باید علمش را کاربردی کند و مبتنی بر دردهای جامعه دانشجویان را آموزش دهد، گفت:صنایع نیز باید نیازهایش را در دانشگاهها جستجو کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید بستری آماده کند تا کارآفرینان این قهرمانان ملی پر قوت تر نقش آفرینی کنند ، گفت:کارآفرینی موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی کشور هستند.
نادری در پایان از دانشجویان و اساتید این دانشگاه خواست تا از ظرفیت های پارک علم و فناوری کرمانشاه استفاده کنند.
در ادامه این نشست دکتر سیامک آزادی معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان تاکید کرد: برای تکمیل زیست بوم فناوری و کارآفرینی استان نیازمند همکاری موثر دانشگاه هستیم.
وی گفت: پارک علم و فناوری به انبوه سازی شرکت ها و واحد های فناور در جهت هم افزایی و تعامل  مشترک  بین آنها و با لا بردن درصد موفقیت در کسب و کارها و تحقیق و توسعه فعالیت ها می پردازد.
آزادی ادامه داد: هر ایده ای که قابلیت تجاری سازی داشته باشد از آن حمایت می کنیم.
وی در ادامه به ساختارهای ارائه خدمات به صاحبان ایده اشاره کرد و گفت: کانون های شکوفایی خلاقیت، مراکز رشد و پارک  اجزایی است که فرایند تبدیل ایده به ثروت را در استان کرمانشاه تسهیل می کند.
معاون فناوری پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون بیش از 300 شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارند گفت: تمایل داریم با دانشگاه های استان رویداد، نشست و کارگاههای مشترکی برگزار کنیم تا بیشتر دانشجویان و اعضای هیات علمی با خدمات پارک و کسب و کارهای جدید آشنا شوند.
وی ادامه داد: انجام پروژه های تحقیقاتی در راستای رفع نیاز موانع تولید، قرار گرفتن مشکلات شرکت ها بعنوان موضوعات پایان نامه ها و برگزاری تورهای بازدید از صنایع می تواند از همکاری های مشترک پارک با دانشگاه باشد.
در پایان این نشست دانشجویان و اساتید به پرسش و پاسخ پرداختند.

خوانده شده 1402 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 30 آبان 1397 ساعت 12:00

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک