.

.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه براساس ارزیابی ها و نظارت های مستمری که از شرکت های تحت حمایت این پارک می شود بیش از 70درصد بازار آنها در خارج از استان است ، گفت: با توجه به تنوع سبد محصولات و توانمندی در اجرای پروژه های تقاضا محور شرکت های فناور استان امکان پاسخ به نیاز های دستگاههای اجرایی را دارند .
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکترمعصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در نشست مشترکی که در راستای جلسات B2G بین شرکت های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه و اداره کل بهزیستی استان برگزار شد با بیان اینکه نزدیک به 500 واحد فناور از ابتدا فعالیت این پارک تا کنون از خدمات ارائه شده بهره مند شده اند، گفت :هم اکنون بیش از 300 واحد فناور در حوزه های کشاورزی ، عمومی و ای سی تی فعال هستند که سالانه متوسط فروش آنها 90 میلیارد تومان است.
خان احمدی در ادامه یادآور شد:بیش از 70 درصد شرکت های دانش بنیان استان از واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری هستند.
وی خاطر نشان کرد :خیلی از چالش های شرکت های فناور را در جلسات B2G تسهیل می کنیم .
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه درادامه با بیان اینکه سعی می کنیم خدمات واقعی و مفید به دستگاههای اجرایی ارائه دهیم و این توانمندی در شرکت های فناور وجود دارد در راستای پاسخ به نیازهای شما و مخاطبین تان محصول تولید کنند، گفت: بسیاری از محصولات شرکت های فناور با استاندارهای لازم برای فروش و صادرات امکان قرار گرفتن در سبد خانواده های کارکنان و مخاطبین  ادارات را دارند .
خان احمدی در پایان افزود: آمادگی انعقاد تفاهم نامه ای در زمینه همکاری های مشترک با اداره کل بهزیستی را داریم همچنین می توانیم با تعریف رویداد حمایت از طرح های فناورانه و نوآورانه به مشکلات مدد جویان بهزیستی پاسخ دهیم .
در ادامه این جلسه دکتر امید قادری مدیر کل بهزیستی استان با ابراز خرسندی از توانمندیهای شرکت های فناور پارک علم و فناوری و مجموعه جهاد دانشگاهی خواستار همکاری مستمر دو مجموعه شد .
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از مشکلا پیش روی معلولان استان با کمک فناوری های طراحی شده شما واحد های فناور قابل حل است ، گفت: در قالب شرکت های کمک توانبخشی می توانید با ایده های نوآورانه به 38 هزار معلول و 18هزار جانباز و تعداد زیادی از سالمندان استان خدمات مطلوب تری ارائه کنیم .
قادری در ادامه با اشاره به اینکه  مناسب سازی محیط های شهری نیاز به تکنولوژی های نوینی دارد که انتظار داریم با همکاری شما بوجود بیاید گفت:استفاده از نرم افزار های متناسب با نیاز های نابینایان هم از بخش هایی است که نیازمند کمک شماست.
مدیر کل بهزیستی استان در پایان با تاکید بر اینکه ظرفیت های زیادی برای همکاریهای مشترک دو مجموعه وجود دارد که افق های تازه ای پیش روی خدمات دهی بهتر ما به جامعه هدفمان باز می کند
در پایان  تعدادی از واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه به معرفی خدمات شرکت های خود پرداختند.

خوانده شده 1421

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک