.

.

نشست مشترکی در راستای جلسات B2G بین شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه و شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه در سالن ویدئوکنفرانس مخابرات برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با تشریح خدمات این مجموعه به صاحبان ایده و شرکت های فناور و دانش بنیان استان، گفت:ساختار جوان پارک علم و فناوری در مدت ده ساله فعالیت خود توانسته به بیش از 500 شرکت خدمات دهد و بیش از 1500 اشتغال ایجاد کند.
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری از شروع یک کسب و کار تا تثبیت آن در کنار صاحبان ایده است و با حمایت های خود سعی در رشد و توسعه بازار این شرکت ها دارد.
خان احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد بازار محصولات واحد های فناور درخارج از استان است ، گفت: دستگاههای اجرایی به محصولات شرکت های دانش بنیان اعتماد کنند چرا که این محصولات همه استاندارهای لازم یک محصول تجاری را دارند.
وی تصریح کرد: برای رشد اقتصاد دانش بنیان استان باید همه تلاش کنیم  بازار خوبی برای شرکت های فناور و دانش بنیان استان ایجاد نماییم.
سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه برای حل چالش بازار خارج از استان واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان با دستگاههای اجرایی جلسات B2Gبرگزار می کنیم ، گفت : امید واریم با نگاه مثبت شرکت مخابرات از توان شرکت های پارک علم و فناوری استان بیشتر استفاده شود.
در ادامه این جلسه دکترحمیدرضا  امیری معاون شبکه مخابرات منطقه کرمانشاه با ابراز خرسندی از حضور مسئولین و واحد های فناور در شرکت مخابرات بمنظور هم افزایی بیشتر دو مجموعه گفت:افتخار می کنیم به  استفاده از توان جوانان تحصیل کرده استان در رفع نیازهای مخابرات در استان.
وی ادامه داد: پتانسیل بسیار خوبی در شرکت های تحت حمایت پارک وجود دارد که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.
امیری خاطر نشان کرد: سال هاست فاصله ای بین دانشگاه و صنعت وجود دارد که پارک علم و فناوری توانسته این خلا را به شایستگی پر کند.
معاون شرکت مخابرات استان در پایان به زمینه های  لازم برای ایجادزیرساخت هاو راهکارهای عملیاتی وچگونگی همکاریهای دوجانبه اشاره کرد.
در ادامه  این جلسه شرکت های فناور و دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری که در حوزه ای سی تی فعال هستند به بیان توانمندیهای خود در بخش های مورد نیاز شرکت مخابرات پرداختند.

خوانده شده 752 آخرین ویرایش در یکشنبه, 07 بهمن 1397 ساعت 13:40

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک