.

.

استاندار کرمانشاه با تقدیر از تلاش جهاددانشگاهی در توسعه فعالیت‌های علمی کشور و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بر نقش مهم این نهاد در تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، از این سازمان به‌عنوان یک نهاد موثر در توسعه فعالیت‌های علمی کشور یاد کرد و افزود: جهاددانشگاهی یکی از نهادهایی است که در حوزه علم و فناوری و خصوصا فعالیت‌های دانش‌بنیان نقش موثری در کشور ایفا کرده است.

وی افزود: حمایت این نهاد از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتباط آن با سایر حوزه‌های علمی و اجرایی کشور، می‌تواند این نهاد را به زیست‌بوم نوآوری نخبگان ایران تبدیل کند.

امیری مقدم با بیان این که انتظارها از جهاددانشگاهی بالاست، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از دانش‌بنیان‌ها و نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید دانش‌بنیان اشتغال‌زایی این انتظار هست که جهاددانشگاهی حرکت جهاد گونه‌ای در حمایت از دانش‌بنیان‌ها داشته باشد و سرعت خود را در این زمینه افزایش دهد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش دو برابری شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: جهاددانشگاهی باید در کنار توسعه کمی، توسعه کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان را هم در دستور کار قرار دهد.

امیری مقدم خاطرنشان کرد: در شعار سال در کنار بحث دانش‌بنیان، تولید و اشتغال‌زایی هم مطرح شده و جهاددانشگاهی در همین راستا باید فعالیت‌های خود را به سمتی ببرد که محصولات دانش‌بنیان به تولید انبوه رسیده و بتواند از این طریق در کشور اشتغال‌زایی ایجاد کند.

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به ماهیت ذاتی جهاددانشگاهی و فعالیت‌های این نهاد، به نظر می‌رسد در تحقق شعار سال، نقش مهمی بر عهده این سازمان است.

امیری مقدم در ادامه با تاکید بر لزوم ورود جهاددانشگاهی به حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور، گفت: جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد باید فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و ... افزایش داده و از این طریق رافع نیازهای کشور باشد.

وی افزود: این نهادِ جهادی باید نیازهای کشور را در حوزه‌های مختلف شناسایی کرده و با زمینه‌سازی ورود دانش‌بنیان‌ها به آن حوزه‌ها، در جهت رفع نیازهای کشور گام بردارد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ارتباط خوب استانداری کرمانشاه و سازمان جهاددانشگاهی استان، گفت: به‌خوبی به رسالت مهم جهاددانشگاهی آشنا هستیم و قطعاً این سازمان را در مسیر انجام فعالیت‌های آن حمایت کرده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

وی با تاکید بر این که تنها راه نجات کشور از شرایط اقتصادی فعلی، حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان است، گفت: در این زمینه جهاددانشگاهی نقش مهمی بر عهده دارد و در همین راستا همه دستگاه‌های اجرایی باید پای‌کار بوده و از جهاددانشگاهی در این مسیر حمایت کنند.

خوانده شده 246 آخرین ویرایش در سه شنبه, 04 مرداد 1401 ساعت 10:26

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک