تولید بازی 2 بعدی به کمک موتور یونیتی یکی از ایده های موفق در زمان اجرای پویش ملی « توانافزایی شکلگیری هسته های فناور » در پارک علم و فناوری کرمانشاه بود. در جریان پویش یاد شده، علی باوند پور با ارائه طرح خود توانست با شرکت در برنامه های حمایتی و بوت های توانمندسازی گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه، مهارت های بسیاری جهت محقق نمودن ایده خود کسب نماید.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، باوند پور دانش آموز دبیرستانی در رشته تجربی است که در زمینه تولید بازی استعداد خلاقانه ای از خود نشان داده است. این دانش آموز 20 ساله کمتر از یک سال پیش جذب مرکز گیم و انیمیشن پارک علم و فناوری کرمانشاه شد و با استفاده از موتور یونیتی به تولید بازی دوبعدی پرداخت. او بازیهایی دو بعدی و سرشار از معماهای مهیج را تولید می کند.
وی که از 5 سال پیش استعداد و علاقه خود را در زمینه برنامه نویسی نشان داده و اعتقاد به وجود بازار مناسب برای تولید بازی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر تمایل دارم که علاوه بر بازی های دو بعدی ، شانس و استعداد خود را در زمینه بازی های تری دی قابل نصب در تلفن همراه امتحان کنم.
باوند پور گفت: با دریافت مشاورههای عمومی و تخصصی، آموزشهای فنی و تخصصی، توانستم ایده خود را بیش از پیش بپرورانم و با برگزاری بوت کمپ های گیم و انیمیشن در پارک کرمانشاه طی دو روز و با بهره گیری از اساتید، مدرسان و منتورهای طراز اول، خودباوری ارزشمندی برای پیاده سازی طرح خود بدست آوردم.
باوند پور در جریان بوت کمپ بازی سازی در روزهای 13 و 14 اسفند از تجربیات و دانش سینا چشمه کبودی از برنامه نویسان و گرافیست های بازی های رایانه ای، علی صفری از بازی سازان و انیماتورهای خلاق در استان کرمانشاه، امید نوروزی راهبر مرکز گیم و انیمیشن پارک، سهیل منصوری از تیم انیمیشن سازی ریونتینمنت، امیر محمدی از انیماتورهای با سابقه استان در حوزه انیمیشن 3 بعدی و افشین رستمی دیگر عضو تیم انیمیشن سازی ریونتینمنت، بهره ببرد.
ساعت: 22:28:51
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: