.

.

استاندار کرمانشاه در بازدید ۴ ساعته از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه وارائه برگزیده ای از دستاوردهای بانوان فناور و دانش بنیان استان کرمانشاه و این نمایشگاه را نشانگر توانمندی بانوان استان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه که در محل دائمی نمایشگاه های پارک شاهد کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی در بالندگی و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی دارد، اظهار داشت: امروز فرصتی شد تا از این نمایشگاه که محل ارائه آثار و دستاوردهای بسیار خوب بانوان استان در حوزه فناوری و  دانش بنیان صنایع دستی و تولیدات در بخش های مختلف اقتصاد دانش بنیان می باشد، بازدید کنم.

وی بیان داشت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها علاوه بر افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس تاثیر بسزایی نیز در افزایش شناخت از ظرفیت ها و فرصت های استان در بخش های مختلف دارد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: استان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف است و بانوان کرمانشاه با عرضه تولیدات خود در بخش دانش بنیان و ... فرصت خوبی برای شناخت تولیدات استان ایجاد کرده اند.

وی با دعوت از هم استانی ها برای حضور در این نمایشگاه و بازدید از غرفه های عرضه کننده تولیدات بانوان گفت: این نمایشگاه نشانگر توانمندی بانوان به ویژه بانوان جوان است که با جدیت خود زمینه ای بسیار خوبی برای رونق اقتصادی و کمک به افزایش تولید در استان فراهم کرده اند.

وی در پایان از دست اندارکاران و همه عوامل در برگزاری این نمایشگاه تقدیر کرد.

گفتی است در این نمایشگاه بیش از 20 فناوری از آخرین دستاوردهای بانوان فناور و دانش بنیان استان کرمانشاه در غرفه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ عامه در 110 غرفه  از 16 تا 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 9 شب آماده بازدید علاقمندان است. 

خوانده شده 134 آخرین ویرایش در شنبه, 21 بهمن 1402 ساعت 05:55

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک