.

.

امتیاز دهید
(6 رای‌ها)

نرم­افزار کتاب سیمرغ:

نرم افزار کتاب سیمرغ ویژه مقطع ابتدایی است. این محصول با همکاری جمعی از اساتید دانشگاه در حوزه­های روانشناسی کودک، روانشناسی تربیت، آموزش ابتدایی، معلمان و برنامه نویسان طراحی و تولید شده است. علاوه بر ظاهر زیبا، کاربری آسان ویژه دانش­آموزان، سعی شده که به تمام جنبه­های یادگیری (آموزش کلیه دروس، حل سوالات مهم کتاب، تمرین، دیکته، آزمون، کارنامه آزمون، نمودار پیشرفت تحصیلی و یادگیری انگلیسی مقدماتی مانند دیگر کتاب­های درسی) توجه شود. مهمترین ویژگی­های این محصول:

·        نرم­افزار هر پایه تحصیلی شامل کلیه کتاب­های درسی همان پایه تحصیلی به صورت ورق­زن که در هر صفحه از کتاب فیلم آموزشی همان صفحه، تمرین­های تعاملی و عکس­های اضافی وجود دارد.

·        در کلیه کتاب­ها، علاوه بر آموزش درس، سوالات مهم و کلیدی بررسی و پاسخ داده می­شود.

·        در کتاب قران، علاوه بر آموزش قران، روخوانی کلیه آیات درس به صورت فیلم وجود دارد. همچنین سوره­ها به صورت فیلم و سه بار تکرار توسط قاری خوانده می­شود.

·        در کتاب علوم تمام مقاطع، آزمایش­های علوم به صورت انیمیشنی و قابل فهم به همراه پاسخ به پرسش­های کتاب وجود دارد.

·        مبحث دیکته­گو هم به طور مجزا طراحی شده که دانش­آموزان به راحتی می­توانند درس مورد نظر را انتخاب کنند.

·        در کلیه مقاطع ابتدایی کتاب انگلیسی به همراه آموزش (شامل حروف، میوه ها، رنگ ها، حیوانات، اعداد، مکالمه، آموزش نحوه صداگذاری حروف انگلیسی) و تمرین های تعاملی وجود دارد.

·        یک بخش مهم، بخش آزمون­ها است که دانش­آموز می­تواند از هر کدام از کتاب­ها با انتخاب فصل یا فصول، بدون نیاز به اینترنت امتحان برگزار کند. طراحی به گونه­ای است که در هر باز آزمون، سوالات تغییر می­کنند و آزمون­ها به صورت متنوع می­باشند.

·        در هر آزمون می­تواند کارنامه و پاسخنامه آزمون را مشاهده کند.

·        همچنین یک بخش جداگانه وجود دارد که کارنامه و نمودار پیشرفت تحصیلی کلیه آزمون­ها بایگانی می­شود و والدین یا دانش­آموزان می­توانند به آن­ها مراجعه کنند.

خوانده شده 1823 آخرین ویرایش در دوشنبه, 16 مهر 1397 ساعت 03:16
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

پنل واحد من