.

.

امتیاز دهید
(1 رای)

ارائه خدمات سئو

سئو  یا بهتر بگوییم بهینه سازی موتورهای جستجو به منظور بهبود و بالابردن عملکرد سایت شما براساس استاندارها برای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان و فالورهای بیشتر از این طریق انجام می شود.  پارامترهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذار هستند، از کلمات کلیدی بکار رفته در متن و محتوی تا لینک‌های ورودی که به سایت شما از سایت‌های دیگر تعریف شده است.

سوال مهمی که در اینجا پیش می آید آن است که  سئو چیست؟ سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین سیاست های محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا رنک بهتری در نتایج جستجوی گوگل و موتورهای جستجو کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری به سمت سایت گسیل دهیم . سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مستمر الگوريتم‌ها و سیاست های رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني گردیده اند؛ بنابراين وظيفه مشاوران سئو آپدیت نگه داشتن اطلاعات خود در اين حوزه است.سئو سایت یکی از کارهایی است که توسط کارشناس سئو کار انجام می شود.توجه داشته باشید که سیاست های رتبه‌بندي گوگل و موتورهای جستجوی دیگر داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي و رنک يک سايت است. از اين رو کارشناسان سئو بایستی مهم‌ترين اين ملاک ها را جهت اجرا و پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

هدف از سئو چیست ؟

هدف سئو مساعدت به وب سايت‌ها برای اخذ رتبه و رنک  بالا در نتايج جستجوي کاربران و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط ایشان می باشد. نمايش بيشترين صفحات مرتبط با نتیجه  جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين  و بیشترین نتايج مرتبط جستجو را پيدا کرده و نمایش میدهد و موتورهای جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که سیاست آن نمایش بیشترین صفحات جستجو است .

در نگاه کلی اهداف سئو بشرح ذیل است :

  • در بازدید سایت توسط کاربران تاثیر بسزایی را دارد .
  • برندسازی و تبلیغ برند در آن صورت می گیرد .
  • ترافیم بیشتری را به سمت سایت گسیل میدارد .
  • در نتایج جستجوی کابران و نمایش نتایج شما را در اولویت های بالاتری نمایش میدهد .
  • رشد فروش محصولات و خدمات را در پی دارد .
  • ابزاری مناسب برای تبلیغات می باشد .

برای دریافت خدمات سئو پیشرفته و تغییر و تحول چشمگیر در سایت خود و دستیابی به فروشی بالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . 

اطلاعات تکميلي

  • زمینه فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات
    تولید کننده:     
    خوانده شده 2967 آخرین ویرایش در دوشنبه, 14 مهر 1399 ساعت 06:27
    برای ارسال نظر وارد سایت شوید

    پنل واحد من

    جستجوی پیشرفته محصولات

    دستاوردها و افتخارات پارک