.

.

مشاور پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: اگر کسب و کارهای مختلف در صدد هستند که فعالیت بلند مدت داشته باشد و به مدت زیادی در بازا حضور داشته باشند به یقین باید به مقوله برند توجه جدی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه فردین رنجبر که قبلا خود از موسسین شرکت نوپای فناوران کاشت زاگرس از شرکتهای تحت حمایت پارک علم و فناور کرمانشاه بود در گفتگویی، اظهار داشت: برند یک نوع خوشنامی برای بیزنسها در اذهان مشتریان ایجاد می کند و این امر باعث ایجاد نوعی وفاداری در مشتری می شود.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: برند باعث می شود تا یک بیزنس راحت تر به بازار ورود پیدا کند و از آن مهمتر در آن بقا داشته باشد.

وی گفت: وقتی بیزنسی از برندی مناسب برخوردار است یک قدم از دیگر رقبا جلو تر است زیرا دارای مشتریان وفاداری است که حاضر نمی شوند به سمت کالا و خدمات دیگر شرکتها بروند.

رنجبر همچنین عنوان کرد: برند مشتری را نگه می دارد و نگه داشتن مشتری یعنی کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به جذب مشتری و تبلیغات.

وی در خاتمه گریزی به فعالیت فن بازار ملی زد و گفت: فن بازار مقوله ای مهم و خوب است که می تواند بستر ساز فروش واحدها باشد، اما طی این چند سال و حضور در نمایشگاهها دست کم شاهد فعالیت چشمگیری از فن بازار در خصوص شرکت خودم نبوده ام.
خوانده شده 262

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک