.

.

مدیر عامل شرکت کاوه کار غرب از واحدهای فناوری تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: برند نباید روبنایی باشد زیرا در این صورت به سرعت تخریب می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه حشمت الله محمدی در گفتگویی، اظهار داشت: برند برای ورود یک واحد و شرکت به بازار و تداوم این حضور دارای اهمیت است و در موفقیت یک واحد نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

محمدی در ادامه تصریح کرد: البته برند در صورتی کارایی دارای که درارای زیر ساختهای لازم باشد که از جمله مهمترین این زیر ساختها می توان به کیفیت خوب، تنوع محصول و کمیت مناسب و... اشاره کرد.

وی گفت: هر فرد صاحب ایده ایی که می خواهد بیزنس خود را راه اندازی کند باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند تولیدی با کیفیت داشته باشد. به طور مثال شرکت ما در حال خاضر با مشکل سرمایه مواجه شده است که این امر منجر به ایجاد مشکلاتی در زمینه تولید شده و در نهایت رکود فعالیت را در پی داشته است.

محمدی که در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی به روش فورجینگ فعال است همچنین به فعالیت فن بازار ملی اشاره کرد و گفت: فعالیت فن بازار در موفقیت شرکتهای نو پا نقش دارد و می تواند در بحث بازاریابی و تولید به آنها کمک کند، اما تا کنون فعالیت خاصی از فن باز ملی مشاهده ننموده ایم.
خوانده شده 373

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک