.

.

مدیر مرکز رشد کشاورزی  پارک علم و فناوری کرمانشاه خدمات و حمایت های  این مجموعه را در حوزه کشاورزی  به دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، پیرو تفاهم نامه  بین پارک علم و فناوری کرمانشاه با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی اولین نشست توجیهی دانشجویان پردیس جهت آشنایی با خدمات پارک علم و فناوری در سالن سمعی و بصری با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان این گروه برگزار شد.
در این جلسه مهندس شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری  کرمانشاه به معرفی خدمات  مرکز رشد کشاورزی پارک و نیز برخی از شرکت ها و واحدهای فناور تحت حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک پرداخت و دانشجویان  را به خلق ایده های نو با قابلیت تجاری سازی در حوزه کشاورزی دعوت کرددر ادامه مهندس  نسترن کاظمی مدیر دفتر جذب و پذیرش پارک  علم و فناوری کرمانشاه روند پذیرش دانشجویان و اساتید را برای ثبت ایده و جذب در مرکز رشد کشاورزی را بصورت عملی با یکی از دانشجویان صاحب ایده مرور و تشریح نمود.
همچنین دکتر حیدر ذوالنوریان از مشاوران مرکز رشد کشاورزی ، ضمن تشریح برخی از ایده های پذیرش شده ، از دانشجویان خواست که با توجه به نیازهای فراخوان بخش کشاورزی، ایده های جدید مطرح نماید که در نتیجه آن مشکلی از چالش های این بخش در استان و کشور حل شود و تولید و اشتغال پایدار را در زمان دانشجویی و پس از فارغ التحصیلی به همراه خواهد داشت.
در پایان مقررشد جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با واحد های فناور، مرکز رشد کشاورزی برای دانشجویان پردیس، تور فناوری و کارگاه آموزشی برگزار شود.

خوانده شده 1920

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک