.

.

پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری کانون پتنت ایران، کارگاه دوروزه  پیشرفته آموزش مالکیت فکری امروز اول و فردا دوم آبان ماه در سالن اجتماعات علامه طباطبایی  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر مهرداد خانلر خانی در این کارگاه به تعریف و بیان اهمیت حقوق مالکیت فکری، تعریف پتنت به عنوان ابزاری برای حمایت از نوآوری های فناورانه، شرایط احراز یک اختراع به عنوان پتنت، فرایند ثبت پتنت، بررسی اطلاعات اسناد پتنت و آموزش نحوه مطالعه آن، آموزش جستجوی پتنت و معرفی کانون پتنت ایران پرداخت.
در این کارگاه که اعضای هیات علمی  دانشگاههای استان، محققان نوآوران و دانشجویان و واحد های فناور پارک علم و فناوری حضور داشتند گواهینامه معتبری از کانون پتنت ایران برای شرکت کنندگان صادر شد.

خوانده شده 990 آخرین ویرایش در سه شنبه, 30 مهر 1398 ساعت 23:45

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک