.

.

مدیر امور ذینفعان و مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از تخصیص 120 میلیارد ریال به 33 شرکت دانش بینان استان کرمانشاه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، مهندس مهدی خالقی مدیر امور ذینفعان و مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در پایان سفر سه روزه مسئولین این صندوق به استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری کرمانشاه  کارگزار ما در استان است  و تعاملات بسیار خوبی در جهت کمک به شرکت های دانش بنیان استان داریم، تصریح کرد:در جهت توانمند سازی شرکت های دانش بنیان استان بسته های خوبی در غالب مشاوره ، آموزش و عارضه یابی تعریف کردیم که به تقویت و توسعه آنها کمک می کند.
وی در ادامه هدف از سفر مسولین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به استان کرمانشاه را تسهیل و تسریع در روند خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و افزود: در این سفر ضمن جلسه و بازدید از 33 شرکت دانش بنیان مبالغی در جهت کمک به این شرکت ها مصوب شد که بصورت تخصیص اعتبار در نظر گرفته شد و از طریق صندوق پژوهش و فناوری زاگرس  بعنوان عامل مالی به این شرکت ها داده می شود.
مدیر امور ذینفعان و مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه دیدار هایی نیز در این سفر با ذینفعان استان داشتیم افزود : در دیدار با دکتر حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه به تبادل نظر در خصوص هم افزایی شبکه های فناور و صندق نو آوری و شکوفایی با پلان و برنامه هایی برای رشد شرکت های دانش بنیان استان پرداختیم .
وی در پایان با تاکید براینکه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری سعی دارد از طریق پارک علم و فناوری کرمانشاه و صندوق پژوهش و فناوری زاگرس خدمات بیشتر سرعت بالاتری را به شرکت های دانش بنیان استان ارائه کند، افزود: صندوق نوآوری  وشکوفایی در سیاست گذاری های جدید خود دراستان هایی که شرکت های دانش بنیان محدودی دارد با سفرهای استانی خدمات خود را تسهیل می کند که در این برنامه ابتدا ضمن تشریح کمک و خدمات قابل ارائه به شرکت ها ، با جلسات حضوری و بازدید کمک های مالی اعتباری به این شرکت ها تخصیص پیدا می کند.

در حاشیه سفر سه روزه مسئولین صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دکتر معصومه خان احمدی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان استان از برنامه های مهم سال جاری پارک علم و فناوری کرمانشاه است گفت: در همین راستا برنامه های مختلفی تدوین و در حال اجراست که تقویت دبیرخانه شرکت های دانش بنیان استان و تلاش در جهت شناسایی واحدهای تولیدی و شرکت های فناور که پتانسیل دانش بنیان شدن را دارند بخشی از این برنامه است.
وی ادامه داد مستند سازی و اخذ گرید دانش بنیان، نیازهای شرکت ها و براورد آن و در گام دوم توسعه منابع مالی شرکت ها، کمک به فرایند تجاری سازی با استفاده از برنامه های حمایتی که در سطح کشور است از دیگر برنامه های مورد توجه برای توسعه کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان استان است.
رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی کشور  در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه گفت: در راستای توسعه منابع مالی، توسعه بازار، تجاری سازی، اخذ استانداردها، حضور در نمایشگاه های خارجی، تولید پایلوت و نیمه صنعتی و کمک به صادرات صندوق نوآوری و شکوفایی کشور در گام اول با حضور مشاورین خود در پارک و بازدید از شرکت های دانش بنیان استان، تفاهم نامه ای با صندوق پژوهش و فناوری زاگرس منعقد کرد.
وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه خط اعتباری با مبلغ بیست میلیارد تومان برای کمک به شرکت های دانش بنیان استان گشایش یافت که در این راستا مشاورین صندوق با استقرار در محل پارک، پرونده های شرکت های دانش بنیان استان را بررسی و وام های آن ها را مصوب و دستور پرداخت آن را به صندوق زاگرس اعلام می کردند.
خان احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد با اقدانمات انجام گرفته در آینده نزدیک شاهد توسعه شرکت های دانش بنیان استان باشیم.

خوانده شده 971

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک