.

.

نشست تخصصی آشنایی با تکالیف مالی و مالیاتی شرکت های دانش بنیان توسط کارگزاری یاسان با همکاری پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در سالن شهید نورز نژاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه در این نشست یوسف جلیلیان رئیس امورمالیاتی رسیدگی به شرکت ها ی دانش بنیان و واحد های فناور، زینب پورطهماسبی سرارزیاب شرکت های دانش بنیان و مدیرعامل کارگزاری یاسان ، طاهره مارالی ارزیاب مالی شرکت های دانش بنیان به بیان نحوه بررسی درخواست معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان، ثبت و پلمپ دفاتر روزنامه و کل و تحریر آن¬ها،ثبت نام در سامانه ارزش افزوده و اقدام جهت دریافت گواهینامه ارزش افزوده،ارسال گزارشات فصلی،ارسال لیست حقوق و دستمزد به سازمان امور مالیاتی،ارسال اظهارنامه عملکرد پرداختند.

در این نشست رئیس امورمالیاتی رسیدگی به شرکت ها ی دانش بنیان و واحد های فناوراستان با بیان اینکه قانونگذار به جای معافیت نرخ صفر مالیاتی را مطرح کرده است افزود:باید تکالیف بصورت کامل انجام بگیرد تا نرخ صفر مالیاتی برای شرکت ها محاسبه گردد.

جلیلیان تصریح کرد: نرخ صفر روشی است که مودیان مشمول آن مکلف به تسلیم اظهار نامه دفاتر قانونی و اسناد و مدارک حسابداری خود هستند.

وی ادامه داد: به موجب ماده سه آیین نامه قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان معافیت موسسات و شرکت های دانش بنیان به مدت 15 سال می باشد.

جلیلیان در ادامه با اشاره به اقدامات اشخاص حقوقی پس از تاسیس قانون مالیات های مستقیم افزود: تشکیل پرونده ، ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره، ثبت و پلمپ دفاتر، ثبت نام در سامانه ارزش افزوده، ارسال گزارشات فصلی، ارسال لیست حقوق و دستمزد در سازمان مالیاتی و اظهار نامه عملکرد بخشی از اقداماتی است که باید انجام بگیرد.

در پایان، به پرسش و مشکلات مالیاتی شرکت ها پاسخ داده شد.

خوانده شده 1141 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 بهمن 1398 ساعت 07:26

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک