.

.

 نشست توسعه زنجیره نوآورانه حوزه بازی و سرگرمی با حضور رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه، مهندس مهرداد زرین ماه فعال حوزه اسباب بازی و سرگرمی کودکان و جمعی از مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان استان در سالن شهید نوروز نژاد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در این نشست  دکتر معصومه خان احمدی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به تغییر سبک زندگی امروز و صنعتی شدن جوامع ،  گفت: نیاز کودکان و ضرورت ایجاد شده در خانواده ها سبب ترغیب و توجه بیش از پیش تولید کنندگان و افزایش رقابت در این حوزه گردیده است.

خان احمدی در ادامه با تبیین نقش اسباب بازی بعنوان یکی از مهمترین عناصر تربیت و پرورش کودکان آن را ابزاری جهت انتقال مفاهیم و مهارت های زندگی عنوان کرد و افزود:معرفی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و فناوردر ارتقاء تکمیل اجزا زنجیره ارزش این حوزه موثر است.  

وی ادامه داد: در پارک علم و فناوری کرمانشاه واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان توانمندی در حوزه های مرتبط همچون گیم وانیمیشن ، بازی و سرگرمی و روانشناختی کودک هستند که با ارائه محصولاتی درسطوح ملی و بین المللی فعال دارند .

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه لازم است از فرصت های معرفی واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان به تولید کنندگان و سرمایه گذاران این حوزه استفاده کنیم، افزود: آمادگی داریم تا متناسب با نیاز تولیدکنندگان حوزه  اسباب بازی و سرگرمی کودک  محصولات فناورانه و خلاق تولید کنیم .

در ادامه این نشست مهندس مهرداد زرین ماه فعال در حوزه بازی ، سرگرمی و اسباب بازی با اشاره به اینکه اسباب بازی سومین تجارت بزرگ جهان است ،افزود: ایران هفتمین کشور وارد کننده اسباب بازی است که نشان از بازار خوب این حوزه دارد .

وی ادامه داد : شرایط کنونی کشور به سمتی رفته که تولیدکنندگان داخلی کشور جان گرفته اند و به فکر تولید افتادند که باید با حضور پر رنگ شرکت های دانش بنیان و فناور این عرصه علمی و خلاقانه سوق  داده شود.

زرین ماه ادامه داد :تحول در این صنعت  در استان تنها با حضور و نقش آفرینی پارک علم وفناوری و شرکت های فعال امکان دارد که امیدواریم به دنبال این نشست و بعنوان استان پیشروآغازگر فعالیت ویژه ای در شروع کنیم .

در پایان این نشست شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور به بیان توانمندیهای خود در این حوزه پرداختند

خوانده شده 1031

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک