.

.

سرپرست پارک علم وفناوری کرمانشاه  گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (2020INOTEX )  ازامروز 22  مرداد ماه بصورت مجازی فعالیت خود را آغاز کرد و پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز با حضور 22 واحد فناورو دانش بنیان در این نمایشگاه به ارایه دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های مختلف فناوری و نوآوری می پردازند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر سیامک آزادی با اعلام خبر فوق افزود:پارک علم و فناوری کرمانشاه با هدف توسعه فعالیت های شرکت های  فناور و دانش بنیان  استان و بمنظور معرفی محصولات و دستاوردهای آنها برنامه جامعی را درحوزه های مختلف تدوین کرده است که فراهم نمودن امکان حضور رایگان در نمایشگاه های ملی و بین المللی بخشی از این برنامه است.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه تصریح کرد:بکارگیری مشاوران ، برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی ، برگزاری تورهای فناوری و نشست های  انتقال تجربه و ارتباط موثر با بازارهای هدف  واحد های فناور شامل سازمان های دولتی و خصوصی ونیز بهره گیری از کارگزاری های تخصصی در حوزه هایی همچون ارزش گذاری فناوری ، استقرار نظامها و سیستمهای مدیریت کیفیت ،طراحی صنعتی و ثبت برند بخشی از این برنامه هاست.

وی در ادامه به نحوه حضور واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:نمایشگاه  اینوتکس2020  امسال برای رعایت پروتوکل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزارمی‌شود که  دراین بخش غرفه‌های سه بعدی در فضای مجازی در اختیار شرکت‌ها و استارتاپ‌های شرکت‌کننده قرار گرفته است.

آزادی ادامه داد: این رویداد تلاش دارد تا از طریق گفتگو و شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاران را با استارتاپ‌ها و ایده‌های نو و فناورانه آشنا کند. در این رویداد شرکت‌های فناور  و فعالان استارتاپی آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند. محصولات، خدمات و ایده‌های مطرح شده با سرمایه‌گذاران در میان گذارده می‌شود.

وی در پایان به اسامی واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری  کرمانشاه که در این نمایشگاه حضور دارند اشاره کرد و افزود: پارس نانو ریس، شرکت دانش بنیان فن آوران کاشت زاگرس، جهان باتری غرب، بیستون زیست فناور، سان طب، برنامه نویسی نخل، شرکت مهان اکسیر شمس، شرکت دانش بنیان کشت و توسعه گیاهان دارویی بیستون شفاء، دانش بنیان آتیه سازان الکترونیک، زیست تولید رازی، بهینه سازان برخط تارنما پورمحمد، پویانمایان طاق بستان، صنایع به زیست آفرین کانی با، شرکت کشت و صنعت سالم فرآور باختر، سانا صنعت ماندگار، شرکت ایده سازان زیستی زاگرس، پیشگامان ایده نگار، نورسا دایان درمان، گروه صنعتی فناوران آبیز قطره، مدیریت مکانی فضاکاو ، رايا پرداز نوين آرتمن كرمانشاه، شرکت دانش زیست دریا، تحلیلگران سیستم زاگرس و گلاتکسان  حضور دارند که علاقمندان می توانند از امروز 22 تا 25 مردادماه از ساعت 15 تا 21 از غرفه های مجازی آنها بازدید کنند.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی هشت دوره خود، میزبان بیش از 40000 بازدید کننده متخصص و 1400 شرکت کننده غرفه دار از 25 کشور مختلف بوده است.

خوانده شده 533 آخرین ویرایش در شنبه, 25 مرداد 1399 ساعت 02:34

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک