.

.

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه با برگزاری کارگاه خلاقیت و ایده پردازی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان طرح شتابدهی  کسب و کارهای فناورانه جوانان را  دراستان کرمانشاه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، فاز نخست طرح شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان «منش» با برگزاری اولین کارگاه در مرحله ترویجی  با حضور جمعی از ثبت نام کنندگان شروع شد.
 دکتر ژیلا ترابی مدرس کارگاه خلاقیت و ایده پردازی در این جلسه علاقمندان به نوآوری، فناوری، کار آفرینی و فعالیت های استارت آپی را با مفاهیم و تکنیک های خلاقیت و منابع کشف ایده، نوآوری در مدل کسب و کار، سبک های تفکر، قالب های ذهنی و فنون خلاقیت شامل توفان ذهنی، فن فهرست خصوصیات، فن ارتباط اجباری و فن اسکمپر آشنا کرد.
فرایند اجرای خلاقیت، اجزا مدل کسب و کار، تکنیک های طراحی مدل کسب کار نوآورانه، کانون های نوآوری در مدل کسب و کار و فرایندهای ایده پردازی از دیگر موضوعاتی بود که دکتر ترابی به بحث، تبادل نظر و انجام تمرین عملی در مورد آنها پرداخت.

در حاشیه این جلسه دکتر سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» به منظور بالندگی و رشد جوانان در استان کرمانشاه آغاز شده است افزود‌: این طرح رده های سنی 18 تا 35 سال را شامل می شود.
وی ادامه داد: برگزاری پیش رویداد و رویدادهای کارآفرینانه جهت شناسایی و توانمندسازی افراد علاقمند و مستعد در زمینه فناروی و ارایه مشاوره به صاحبان ایده در سه مرحله ترویج، نوآوری و شتابدهی است که در نهایت به ایجاد و توسعه استارت آپ های جدید منتهی می شود.
آزادی در پایان تصریح کرد: پارک علم وفناوری و جهاد دنشگاهی کرمانشاه قصد دارد در فاز ترویجی منش با برگزاری رویداد های چند ساعته شامل رویداد ایده شو، صندلی تجربه، رویداد دیدار، رویداد تازه شو و نیز برگزاری کارگاه های آموزشی شامل ایده پردازی و خلاقیت، مدل کسب وکار، فنون مذاکره، نحوه ارائه ایده، تحلیل بازار، روش های تامین مالی و نیز ارائه مشاوره های مختلف، زمینه را برای متقاضیان جهت  رسیدن به ایده های نوین و بازار محور آماده کند تا با آمادگی کامل وارد دیگر فازهای این طرح شوند.

 

خوانده شده 778 آخرین ویرایش در شنبه, 16 اسفند 1399 ساعت 02:03

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک