.

.

رویداد چند روزه استارت آپی مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان کرمانشاه در دومین روز از فعالیت خود کارگاه بوم کسب و کار و منتورینگ را برگزار کرد.  

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، رویداد چند روزه استارت آپی در فاز نوآوری برنامه مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان کرمانشاه در روز دوم از برنامه سه روزه خود، کارگاه بوم کسب و کار و منتورینگ را برای علاقمندان به کارآفرینی که برنامه شش ماهه مرکز را پیگیری می کنند برگزار نمود.

دکتر ژیلا ترابی، مدرس کارگاه یاد شده که به صورت آنلاین برگزار شد، به بخش های مهم بوم مدل کسب و کار از جمله ارزش پیشنهادی، گروه مشتریان هدف، کانال های دسترسی به مشتری، چارچوب تعامل با مشتری، منابع کلیدی، مدل  درآمدی و... پرداخت.

 هدف از برگزاری رویداد چند روزه استارت آپی جذب و حمایت از ایده های برتر در مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان کرمانشاه. به منظور موفقیت در این رویداد اولویت با ایده هایی خواهد بود که دارای ویژگی هایی از جمله نوآوری مشخص، قابلیت تجاری سازی و بازار محور، و با هدف رفع چالش ها و بهره گیری از فرصت های موجود باشند.

برنامه منش در استان کرمانشاه، پس از اتمام فاز ترویجی هم اکنون مراحل پایانی فاز نوآوری را طی می کند.

همچنین سومین روز از رویدا چند روزه استارت آپی مرکز، با محوریت ایده شو و ارایه ایده توسط متقاضیان و داوری نهایی، در روز دوم شهریورماه برگزار خواهد شد.

اکثر تیم های شرکت کننده در این رویداد قبلا شناخت اولیه از شیوه های طراحی بوم کسب وکار، نوآوری، شیوه های بازیابی و تبلیغات، چگونگی جذب مخاطب و نحوه تدوین و ارائه ایده را فرا گرفته اند و در این فاز به شکل تخصصی تر با مقولات مختلف حوزه کسب و کار های نوپا آشنا می شوند.

خوانده شده 594 آخرین ویرایش در دوشنبه, 01 شهریور 1400 ساعت 10:15

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک