.

.

مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» از تولید سالانه 450 تن انواع محصولات شیمیایی بر پایه فلوئور و آمونیاک در این شرکت خبر داد و افزود: در حال حاضر تنها تولید کننده این محصولات در کشور محسوب می شویم.

سجاد شادرام در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به فعالیت شرکت "شادرام شیمی" از سال 1398 گفت: شرکت ما یک شرکت کاملا تخصصی است که محصولات تولیدی آن شامل تولید انواع ترکیبات شیمیایی بر پایه فلوئور و آمونیاک است.

وی افزود: در کارخانه شرکت چهار نوع اسید و دو نوع نمک بر پایه فلوئور و آمونیاک تولید می شود که کابردهای مختلفی در صنایع دارند.

شادرام اسید فلوریدریک HF (محصول اصلی)، اسید فلوبوریک، اسید سیلیسیک، اسید تیتانیک و نیز دو نوع نمک سدیم فلوراید و آمونیوم بای فلوراید را شش محصول شرکت "شادرام شیمی" عنوان کرد.

این کارآفرین کرمانشاهی گفت: بطور معمول محصولات تولیدی شرکت در صنایع نظامی، هسته ای و صنایع شیشه کاربرد دارند.

مدیرعامل شرکت «شادرام شیمی» یادآور شد: شرکت ما اولین و تنها تولید کننده این محصولات در کشور است و تمام بازار کشور را پوشش می دهیم.

شادرام با بیان اینکه بازار این محصولات عمدتا در خارج از استان و بخشی از این محصولات هم به کشورهای مختلف صادر می شود.

وی افزود: در حال حاضر محصولات ما به کشورهایی مانند ارمنستان، عراق، آذربایجان و قرقیزستان صادر می شود.

مدیرعامل شرکت "شادارام شیمی" ظرفیت سالانه تولیدی این شرکت را 400 تا 450 تن در سال عنوان کرد.

وی به فعالیت نمایندگی های این شرکت در استان های مختلف اشاره کرد و افزود: در حال حاضر علاوه بر کرمانشاه در شهرهای جاجرود، نهاوند و شیراز واحدهای کارگاهی شرکت فعال است و تولید محصول داریم.

شادرام خاطرنشان کرد: در مجموع این واحدهای 25 نفر فعالیت دارند که 12 نفر آنها در واحد تولیدی کرمانشاه فعال هستند.

وی یادآور شد: نیروهای شرکت همگی متخصص بوده چون فعالیت آنها یک کار تخصصی است و برای همین تعداد محدودی به کار گرفته شده اند.

شادرام با بیان اینکه چهار اختراع در حوزه تولید محصولات شیمیایی دارد گفت: از جمله این اختراعات فرآیند تولید اسید فلوریدریک از خاک فلورین ایران، تولید همزمان اسید سیلیسیک با اسید فلوریدریک و تولید اسید فلوریدریک خالص با خلوص 68 درصد بوسیله کاهش برج های جذب است.

این مخترع کرمانشاهی با بیان اینکه هنوز شرکت "شادرام شیمی" دانش بنیان نشده است گفت: دانش بنیان شدن نیازمند پیگیری مستمر و طی مراحل مختلف است که بحث تولید و پیگیری صادرات محصولات فرصت برای انجام این کار باقی نگذاشته و تاکنون پیگیر نشدیم، اما جز برنامه ها هست و حتما در آینده انجام خواهد شد.

شادرام در ادامه با اشاره به عضویت در پارک علم و فناوری کرمانشاه از سال 1389 گفت: در پارک درقالب یک شرکت استقرار داشتیم و خدماتی هم از جمله تسهیلات 100 میلیون تومانی را از پارک دریافت کردیم.

 

 

خوانده شده 718 آخرین ویرایش در دوشنبه, 01 شهریور 1400 ساعت 10:43

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک