.

.

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، کارگاه توسعه بازار در بستر شبکه های مجازی را برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در جریان فاز شتابدهی برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، مبادرت به برگزاری کارگاه آموزشی آنلاین توسعه بازار در بستر شبکه های مجازی نمود. 

مصیب محبی مدرس این کارگاه پس از ارائه تعریفی از کسب و کار و تفاوت کسب و کارهای سنتی و دیجیتال، به نقش فضای مجازی و توسعه کسب و کار، ابزارهای توسعه کسب وکار بر بستر فضای مجازی و ویژگی ها و ملزومات راه اندازی یک سایت موفق پرداخت. 

محبی همچنین با ارائه توضیحات مبسوطی از مبحث سئو و همچنین قدرت اینستاگرام در دیجیتال مارگتینگ، به کارگاه خود پایان داد. 

مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه در فاز شتابدهی برنامه منش، تمرکز خود را بر  روی برگزاری رویدادهایی با محوریت بازار و توسعه آن گذاشته است. 

شایان ذکر است؛ مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه در حال حاضر مشغول برگزاری رویدادها و کارگاه های آخرین فاز طرح منش می باشد.

خوانده شده 479

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک