.

.


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با رضایتمندی از دستاوردهای پارک در نمایشگاه ملی توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، گفت: دستاوردهای این نمایشگاه در ماه‌های آینده در قالب تفاهم نامه و همکاری های مشترک با نهادهای ذینفع و سرمایه گذاران نمایان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر سیامک آزادی با اشاره به استقبال خوب از این نمایشگاه، گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه امسال با برپایی یک غرفه در این نمایشگاه حضور داشت.

وی افزود: در این غرفه بیش از 50 محصول و خدمت واحدهای فناور تحت حمایت پارک برای معرفی به علاقمندان حوزه پژوهش عرضه شده است.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه معرفی دستاوردها و خدمات پارک تنها یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه است، گفت: اصلی ترین هدف برپایی این نمایشگاه شبکه سازی میان سرمایه گذاران حوزه پژوهش و فناوری با فعالین این عرصه است.

وی افزود: خوشبختانه بازدیدهای خوبی از غرفه پارک در این دوره انجام شد و توافق های خوبی برای همکاری های بعدی صورت گرفت.

آزادی با اشاره به بازدید مسئولین حوزه فناوری از غرفه پارک هم گفت: طی مدت برپایی نمایشگاه، رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر کشور، وزیر نفت،  مدیرکل دفتر نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاون علوم و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح و ... از غرفه پارک بازدید کردند که ضمن آشنایی با محصولات و خدمات پارک، مذاکراتی برای توافقات و همکاری های مشترک بعدی صورت گرفت.

این مسئول گفت: طی بازدیدی که وزیر کشور از غرفه پارک داشتند، صحبت هایی با مشاور فناوری ایشان مطرح و قرار بر این شد که در اجرای چند طرح فناوری همکاری داشته باشیم.

وی افزود: همچنین طی بازدید های صورت گرفته قرار است همکاری مشترکی با مرکز تحول و پیشرفت ریاست جمهوری داشته و قرار است در این زمینه تفاهم نامه همکاری مشترک امضا شود.

وی خاطرنشان کرد: طی توافقات صورت گرفته در این نمایشگاه قرار است با همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، همکاری مشترک در حوزه های علوم انسانی شکل گیرد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه از نمایشگاه ملی توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی به عنوان فرصت طلایی برای رسیدگی سریعتر به درخواست ها و مکاتبات پارک با دستگاه های مختلف کشوری یاد کرد و افزود: در این راستا با پیگیری های صورت گرفته قرار بر این شد در خصوص توسعه مرکز کسب و کارهای کوچک و خرد استان برنامه مدونی به وزارت کشور ارائه گردد.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین فرصت خوبی بود تا ارتباط موثری میان واحدهای جهاد دانشگاهی کشور صورت گیرد و امیدواریم در آینده شاهد ثمرات این ارتباطات باشیم.

آزادی گفت: در مجموع این دوره نمایشگاه با دستاوردهای خوبی برای پارک علم و فناوری کرمانشاه همراه بود و دستاوردهای آن عملا طی روزها و ماه های آینده در قالب تفاهم نامه ها و سرمایه گذاری های مشترک نمایان خواهد شد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: در حقیقت این نمایشگاه گام مهمی برای توسعه فعالیت های پارک در سال 1401 با هدف توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان خواهد بود.

خوانده شده 325 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 08 دی 1400 ساعت 05:38

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک