.

.

ر دیدار نوروزی رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر بکارگیری همه امکانات  برای تحقق شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ، آیت اله مصطفی علما در این دیدار ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان  و سال جدید، تصریح کرد : نباید شعار سال فقط در سر برگ ادارات و تابلو ها نقش ببندد بلکه باید همه  مردم و مسولین برای تحقق آن  تلاش کنند .

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود : باید با بسیج همه امکانات زمینه اشتغال جوانان و تولید دانش بنیان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه ماموریت خطیر جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان  در حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و افزود:فراهم آوردن زمینه تسهیل برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده و فکر نو می تواند راه گشا بسیاری از مشکلات در استان باشد .

در ادامه این دیدار بهرام بادکو رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت این نهاد انقلابی تصریح کرد: نام گذاری سال 1401 با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال افرین  تو سط رهبر معظم انقلاب سال پر مسئولیتی را برای جهادگران رقم زده است و ماهمچون برهه های مختلف دیگر انقلاب اماده انجام ماموریت های خطیر خود در بخش های مختلف هستیم .

بادکو افزود:مجموعه جهاددانشگاهی در سطح کلان در حوزه دانش بنیان خدمات چشمگیری داشته است و هم اکنون طرح های کلان فناوری را راهبری می کند .

وی ادامه داد: برج بزرگ فناوری استان اماده ارایه خدمات به جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان است .

رییس سازمان جهاددانشگاهی  کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم همه با همدلی و همراهی زمینه اشتغال و  توسعه فعالیت جوانان فناور و شرکت های دانش بنیان را فراهم اوریم افزود: ظرفیت های خوبی برای افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

خوانده شده 421 آخرین ویرایش در دوشنبه, 15 فروردين 1401 ساعت 03:15

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک