.

.

 

در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان‌‌‌؛ استاندار کرمانشاه تاکید کرد دستاوردهای فناوران و دانش بنیان های استان افتخار آمیز است

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، دکتر محمد طیب صحرایی، امروز (سوم دی) در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم حمایت از دانش بنیان ها و توسعه فعالیتهای آنها گفت: رشد دانش بنیان‌ها به رشد و توسعه استان در تمام ابعاد منجر می‌شود و همه باید در هر حوزه‌ای از شرکتهای فناور و دانش بنیان حمایت‌های لازم را انجام دهیم.

 

وی به ظرفیت بالای استان در این حوزه اشاره کرد و افزود: عملکرد شرکت‌های فناور و دانش بنیان در این زمینه به حدی است که در صورت حمایت نه تنها رافع نیازهای استان خواهند بود، بلکه می‌توانند به عنوان یک پیشران توسعه در سطح کشور هم نقش آفرینی کنند.

 

صحرایی با تاکید بر لزوم حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان در استان گفت: دانش بنیان ها در این زمینه می‌توانند پیشران باشند و اقتصاد استان را به یک اقتصاد دانش بنیان تبدیل کنند.

وی تاکید کرد: هرچه در حوزه دانش بنیان و تقویت آن حرکت کنیم، نتایج فعالیت‌های آنها موجب توسعه حوزه‌های مختلف استان می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است حرکت هماهنگ در این مسیر است، چرا که با کار جزیره‌ای هیچ زمان به نتیجه نخواهیم رسید

 

در ادامه این مراسم دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، هدف از برپایی این نمایشگاه را فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و بصورت ویژه تولیدات فناورانه و دانش بنیان استان به نمایش در آمده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 25 غرفه با حضور دانشگاه‌ها، مراکز رشد، ساختارهای فناورانه و دستگاه‌های اجرایی برپا شده است.

به گفته رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در این دوره نمایشگاه بیش از 230 دستاورد پژوهشی و فناورانه به نمایش در می‌آید.

آزادی با اشاره به تدارک برنامه‌های ویژه در این نمایشگاه گفت: برنامه‌های متنوعی شامل نشست‌های تخصصی، رونمایی از محصولات فناورانه و دانش بنیان و تقدیر از فناوران تدارک دیده شده است.

وی برپایی "میزهای مشاوره" را هم بخشی از ویژه برنامه‌های این دوره نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در میزهای مشاوره تلاش بر این است نیازها و سئوالات مخاطبین نمایشگاه از جمله شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور، دانشجویان و اساتید در حوزه های مختلف پاسخ داده شود.

وی افزود: همچنین غرفه ای برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به دانش آموزان در حوزه فعالیت‌های فناورانه و دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

آزادی خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ها، بیش از 10 کارگاه آموزشی هم در ایام برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از سوم تا پنجم دی ماه همه روزه از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهر در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد پذیرای علاقمندان خواهد بود.

خوانده شده 239 آخرین ویرایش در یکشنبه, 04 دی 1401 ساعت 12:17

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک