.

.

 مدیر عامل یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از راه اندازی کانون بازاریابی پویان پژوهش دراستان کرمانشاه خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومي پارك علم و فناوري كرمانشاه؛بازاریابی یعنی همگراسازی همه فعالیت های شرکت در مسیر فروش بیشتر، در واقع مهم نیست که بازاریابی را چه تعریف کنیم مهم این است که بدانیم نمی شود در دنیای مدرن امروز بدون بازاریابی به فعالیت اقتصادی ادامه داد و باز مهمتر اینکه، بازاریابی همان تبلیغات نیست!.
 
بازاریابی ارایه محصول یا خدمت مناسب در بازار مناسب با قیمت مناسب است ضمن این که اقدامات تبلیغاتی کوتاه مدت را نباید با بازاریابی اشتباه گرفت، در بازاریابی باید از مفاهیم، تعاریف روشن داشت و به زمین و زمان به صورت بلندمدت نگریست.
  
 در همین راستا با مژگان ابراهیمی – مدیر عامل یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه –  که اخیرا" کانونی را تحت عنوان کانون بازاریابی پویان پژوهش راه اندازی کرده است به گفتگو می پردازیم.
 
ابراهیمی گفت: بازاریابی یک علم وحرفه کاملا" تخصصی است، امروز دیگر نمی توان این وظیفه خطیر را به فرد بدون مهارت و صلاحیت علمی سپرد.
 
وی در خصوص اهداف و برنامه های پیش روی این کانون بازاریابی اظهار داشت: تقویت توان علمی و عملی بازاریابان، انجام خدماتی که موجب ایجاد ارزش افزوده شود، آموزش و مشاوره مهارت های کسب وکار برای کاهش ریسک شروع کسب و کار از چشم اندازهای ایده محوری من می باشد.
 
ابراهیمی گفت: در دنیای رقابتی امروزه کسب وکارهایی موفق تر هستند که به خواست مشتریان اهمیت دهند وخوب بفروشند که این موضوع با بکارگیری استراتژی های بومی سازی شده میسر می باشد.
 
مدیر عامل یکی از واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه بیان داشت: ذهنیت های منفی، عدم وجود فرهنگ آموزش، نگرش سنتی به کسب وکار، و نیاز به اطلاع رسانی گسترده و تبلیغات و فرهنگ سازی که در بلند مدت میسر است از جمله چالش های پیش روی این واحد فناور محسوب می گردد.
 
وی آینده ی شرکت پویان پژوهش را رو به رشد دانست و گفت: با بکارگیری متد موفق مدیریتی و بازاریابی تلاش می کنیم هر روز بهتر شویم و می دانیم که کار سختی را پیش رو داریم اما ایمان داریم که می شود و می توانیم.
 
ابراهیمی گفت: اهداف ما از اجرای این پروژه تهیه بانک اطلاعاتی از بازاریابان استان، آموزش نیروی انسانی در حوزه بازاریابی وفروش، تامین و تربیت نیروی متخصص بازاریابی برای شرکت های متقاضی، ارائه گواهینامه از طرف شرکت به کارآموزان، سطح بندی بازاریابان در سطح a.b.c، طراحی کانال های توزیع، تدوین برنامه بازاریابی، آموزش تخصصی بازاریابی در حوزه خدمات، صنعت، بازرگانی، بالفعل کردن توان نیروی متقاضی کار در حوزه بازاریابی، انجام خدمات مشاوره آموزشی مدیریت مهارت های کسب و کار، ارائه خدمات شیوه های طراحی محصولات، جذب مشتری، فنون مذاکره، روانشناسی مشتریان و... می باشد.
 
وی گفت: در حال حاضر سه نفر در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و از توان  مدرسان دانشگاه برای اجرای دوره های آموزشی استفاده می شود.
 
ابراهیمی خاطر نشان کرد: در حوزه بازاریابی بازار هدف ( استان کرمانشاه)، مشتریان هدف( دفاتر فروش، شرکت های پخش، دفاتر بیمه، بازاریابان و فروشندگان )می باشند.
 
شایان ذکر است: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس سه راه 22بهمن- باغنی پشت جهاددانشگاهی جنب آژانس رجبی شرکت پویان پژوهش و یا با شماره تلفن های  8245200 – 09187337056 تماس حاصل فرمایند.
 
خوانده شده 4464

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک