.

.

رییس و جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با مهندس محمد ابراهیم الهی تبار سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، در این دیدار بهرام بادکو رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به  تشریح فعالیت های این سازمان در حوزه های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، پرداخت و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی کرمانشاه با توجه به تنوع فعالیت در بخشهای مختلف جزو شش سازمان جهاد دانشگاهی برتر کشور شناخته شده و به همین دلیل  از نظر ساختاری به سازمان ارتقاء یافته است.
وی ادامه داد: در معاونت آموزش دو بخش دانشگاهی موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی مشغول خدمات رسانی به دانشجویان هستند  و سالانه تعداد زیادی از خدمات آموزشی تخصصی و پیشرفته و دوره های بدون مقطع و کارکنان دولت استفاده می کنند.
بادکو تصریح کرد: معاونت پژوهشی با گروه های هیدرولیک و منابع آب، جامعه شناسی، مطالعات راهبردی و دو طرح بزرگ پژوهشی توانمند سازی سکونتگاه غیررسمی و طرح تولید کربن فعال از قیر طبیعی، معاونت فرهنگی با خبرگزاری های ایسنا، ایکنا و مرکز افکارسنجی دانشجویان  و پارک علم و فناوری  از دیگر بخش های زیرمجموعه سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه هستند.
وی گفت: پارک علم و فناوری کرمانشاه با حمایت از 450واحد فناور در یک دهه فعالیت خود تنها پارک استانی است که همه گستره جغرافیایی استان را با مراکز رشد و کانون های شکوفایی خلاقیت در برگرفته و به صاحبان ایده در مرزی ترین نقطه استان خدمات رسانی می کند و هم اکنون یک متر فضای تملکی ندارد و منتظر برای تکمیل برج  فناوری در استان هستیم.
بادکو افزود: درسازمان جهاد دانشگاهی استان زیست بوم فناوری طراحی شده که با راه اندازی مراکز تخصصی در کنار پارک  علم و فناوری مانند شتابدهنده فناوری، مرکز آموزش تخصصی هواوی، کانون های شکوفایی خلاقیت و مراکز رشد  و صندوق پژوهش  و فناوری  زاگرس سعی درتسریع روند  توسعه فناوری در استان داریم.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به راه اندازی مرکز تخصصی درمان ناباروری وسلول های بنیادی با پشتوانه علمی و فنی مجموعه رویان جهاددانشگاهی و با حمایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز اشاره کرد که در حال ارائه خدمات به زوج های نابارور است.
وی ادامه داد: با توجه به بستر های مهیا شده در سازمان جهاد دانشگاهی آماده نقش آفرینی موثرتر در حوزه اشتغال دانش آموختگان استان را داریم.
بادکو در پایان با تاکید بر اینکه  موفقیت های این سازمان در بخش های مختلف به دلیل تعامل  مناسب با مسئولین است، گفت: گام برداشتن در مسیر توسعه امکان پذیر نمی باشد، مگر با تعامل همه دستگاه ها و مسوولین استان.
در ادامه این جلسه مهندس محمد ابراهیم الهی تبار سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با ابراز خرسندی از فعالیت های گسترده و تخصصی در حوزه های توسعه ای استان تاکید کرد: این همه تلاش و حرکت فراتر از سیستم اداری  در همه حوزه ها توسط جهاددانشگاهی استان قابل تقدیر است.
الهی تبار افزود: مطمئنا استان نیازمند استفاده از ظرفیت های سازمان جهاددانشگاهی در حل مسائل و چالش های روبروست.
وی در پایان با بیان اینکه باید نخبگان و متخصصینی که در بخش های مختلف در جهاددانشگاهی حضور دادند در تصمیم سازی به کمک مسئولین استان بیایند، گفت: از ظرفیت های این سازمان جهت توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

خوانده شده 2117 آخرین ویرایش در سه شنبه, 05 دی 1396 ساعت 07:54

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک