.

.

مراکز رشد شهرستانهای کنگاور،سنقرو کلیایی ،اسلام اباد غرب،روانسر،سرپل ذهاب و کانون های شکوفایی و خلاقیت شهرستان های دالاهو و صحنه به ارایه اخرین دستاوردهای واحد های فناورو  محصولات فناورانه  در این نمایشگاه پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه،در نمایشگاه امسال با توجه به ماموریت سازمان جهاددانشگاهی استان  و پارک علم و فناوری کرمانشاه در خصوص طرح توسعه ملی مشاغل خانگی بخش جداگانه ای  اختصاص داد.

در این بخش شرکت مهر فناوران تابش که در حوزه تولید دستگاه جوجه کشی و نخ ریسی خانگی فعالیت داردبه معرفی محصول خود به بازدیدکنندگان پرداخت.

همچنین شرکت کورد بازار که ایده محوری  سامانه معرفی صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز به عنوان یکی از پشتیبانان اطلاع رسانی و فروش انلاین محصولات مشاغل خانگی به مراجعین در این نمایشگاه معرفی گردید.

گفتی است توسط اعضای اجرایی طرح مشاغل خانگی در پارک علم و فناوری کرمانشاه جلسات مختلفی جهت معرفی به عضو گیری و جذب کار افرینان ، خبرگان و پشتیبانان جهت این طرح ملی انجام پذیرفت.

خوانده شده 1130 آخرین ویرایش در سه شنبه, 08 اسفند 1396 ساعت 02:19

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک