.

.

احمدرضا پرویزی در حاشیه رونمایی از اپلی‌کیشن "شکم" به عنوان اولین محصول استارت‌آپی شتاب دهنده تیک کرمانشاه که امروز (دوم خرداد) برگزار شد، به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه وی در گفت و گویی ضمن معرفی اپلی‌کیشن شکم، اظهار کرد: شکم، اپلی‌کیشنی برای سفارش آنلاین غذا، معرفی رستوران‌های سطح شهر، پیشنهاد غذای رژیمی و ... است.
وی ادامه داد: همچنین برای اولین بار در کشور امکان رزرو اینترنتی میزهای رستوران در قالب اپلی‌کیشن شکم فراهم شده است.
پرویزی یادآور شد: در کنار شکم یک شبکه اجتماعی هم فراهم شده تا افراد تجربیات غذایی و رستورانی خود را با هم در میان بگذارند و بتوانند بهترین غذا را از بهترین رستوران تهیه کنند.
ایده‌پرداز اپلی‌کیشن شکم با اشاره به اینکه نسخه نهایی این اپلی‌کیشن اکنون در اختیار کاربران قرار دارد، تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند شکم را از "کافه بازار" و یا "اپ استور" دانلود کنند.
وی با بیان اینکه تاکنون با 30 رستوران سطح شهر کرمانشاه قرارداد منعقد شده، تاکید کرد: در حال حاضر امکان سفارش آنلاین غذا از سه رستوران به صورت آزمایشی وجود دارد.
پرویزی خاطرنشان کرد: برنامه داریم در آینده رستوران‌ها، غذاهای خانگی و ... را در سطح استان‌های همجوار هم پوشش دهیم و حتی به سمت تامین صبحانه و غذا برای ادارات و دستگاه‌ها برویم.
وی گفت: نزدیک به یک سال در قالب تیم سه نفره بر روی این ایده کار کردیم تا امروز به نسخه نهایی اپلی کیشن شکم رسیدیم.
ایده‌پرداز اپلی‌کیشن شکم اظهار کرد: مشابه شکم، اپلی‌کیشینی به نام "زودفود" در تهران است که بسیار خوب کار کرده و در شهرستانها موارد مشابه کمتر داریم.

خوانده شده 1646 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 02 خرداد 1397 ساعت 05:42

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک