.

.

تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه منابع مالی حمایت از طرح های فناورانه و تجاری سازی ایده های فارغ التحصیلان بین بنیاد برکت و پارک علم و فناوری کرمانشاه منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه در این تفاهم نامه که به امضای مهندس سعید جعفری مدیر عامل بنیاد برکت و دکتر معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه رسید مقرر شد به منظور ارتقاء سطح توانمندی ها و مهارت های شغلی فارغ التحصیلان دانشگاهی، صاحبان ایده های فناورانه قابل تجاری سازی به تشخیص پارک علم و فناوری تسهیلاتی در اختیار آنان قرار گیرد.
با عنایت به اینکه ایجاد وتوانمند سازی(مشاوره،آموزش و تسهیل)ازمهمترین و اصلی ترین خدمات پارک های علم و فناوری می باشد،پارک علم و فناوری کرمانشاه نیز درراستای همکاری با سازمانها و دستگاههای اجرایی مرتبط، برنامه توانمند سازی و ایجاد مشاغل پایدار در حوزه کسب و کارهای نوآورانه بابنیاد برکت تفاهم نامه یک ساله ای را منعقد کرد.
گفتنی است از ابتدای فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه تاکنون بیش از بیش از 548 طرح حمایت شده است که تا کنون بیش از 1600 شغل در این راستا ایجاد گردیده.

خوانده شده 1390

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک