.

.

مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با حضور مقامات ملی و استانی و فن آفرینان و طراحان کسب و کار حاضر در این جشنواره در محل سالن همایش‌های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم گفت: دیدن نسل جدیدی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کسانی که در حوزه فناوری فعالیت می‌کنند و خصوصیات متفاوتی نسبت به نسل گذشته داشته، بسیار پرتلاش بوده، ناامید نشده و با سخت کوشی توانایی آن را دارد که اقتصاد جدید را بنیان بگذارند جای خوشحالی دارد.
دکتر مسعود برومند افزود: از دانشگاها و پارک‌های علم و فناوری مخصوصا شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان که رهبری این حرکت را برعهده دارند تشکر می‌کنم زیرا نه تنها نقش منطقه‌ای بلکه نقشی ملی را ایفا می‌کنند.
همچنین دکتر پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری رییس جمهور نیز در این مراسم با بیان اینکه جشنواره شیخ‌بهایی می‌تواند ایده‌های اولیه‌ای که در آن وارد می‌شود را تبدیل به ثروت کند، گفت: یکی از ماموریت‌ها و وظایف اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیاده‌سازی ایده‌ها و یافته‌های علمی است و جای خوشحالی است که در جشنواره شیخ‌بهایی شاهد به بار نشستن ایده‌هایی هستیم که در سطح استان به مرز تجاری‌سازی رسیده‌اند.
دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز با تاکید بر اینکه معرفی کسب و کارهای نوین، وظیفه این جشنواره است، اظهار کرد: در این جشنواره شناسایی طراحان کسب و کار و فن‌آفرینان و ارزیابی و سپس معرفی این افراد به جامعه هدف نهایی تعیین شده است.
دکتر کورش خسروی خاطرنشان کرد: در اکوسیستم کارآفرینی رویدادی برای معرفی افراد به جامعه نیاز است.
وی با بیان اینکه ۸۰۰ طرح در مرحله مقدماتی این دوره از جشنواره ثبت‌نام کرده بودند، تصریح کرد: ۲۰۰ طرح داوری نهایی شده، همچنین در هشت برنامه برگزار شده در روز آخر جشنواره، حدود ۲۰۰ ارتباط رودرو بین سرمایه گذاران و کارآفرینان برگزار شد.
دبیر چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اظهار کرد: امسال هشت عنوان جایزه شامل لوح و تندیس برتر و هدیه نقدی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، بنیاد برکت، روزبه پیروز (کارآفرین برتر کشور)، شرکت پندار کوشک ایمن، بانک قرض‌الحسنه رسالت و شرکت همراه وس در چهاردهمین دوره جشنواره به فن آفرینان و طراحان کسب و کار برتر کشور تعلق گرفت.
چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای ۶ و ۷ دیماه جاری در محل پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
در این جشنواره شرکت هایا شیمی رازی در جشنواره شیخ بهایی،  در بخش "کسب و کار آزاد" موفق به کسب "رتبه دوم" در بخش "فرصت های سرمایه گذاری"  و برنده لوح زرین جشنواره و 10 میلیون تومان جایزه نقدی،شایسته تقدیر و دریافت لوح تقدیر جشنواره در بخش فرصت های سرمایه گذاری و فن آفرینی شد و دکتر فریبرز عزیزی ازمدیران واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه با طرح تولید تجهیزات بهره برداری از درخت بنه نفر اول طراحان کسب و کار –بخش المپیاد دانشجویی  جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی وبرنده تندیس زرین جشنواره  و مبلغ 15 میلیون تومان جایزه نقدی  شد.

واحد های فناور راه یافته به مرحله نهایی بخش های  چهاردهمین جشنواره ملی فن آفرینی  شیخ بهایی
فینالیست های بخش طراحان کسب و کار (المپیاد دانشجویی-آزاد)
در بخش المپیاد دانشجویی شبنم لقمانی با طرح تشخیص سرولوژیکی آفات و بیماری های گیاهی و کنترل بیولوژیکی آنها
فریبرزعزیزی با طرح تولید تجهیزات بهره برداری از درخت بنه
در بخش طرح کسب و کار آزاد
صباح معتمدی ارائه خدمات مکانمند با استفاده از تصاویر ماهواره ای، فتوگرامتری هوایی و Gis
همچنین کاندیدا مرحله نهایی بخش فن‌آفرینان- شرکت‌های نوپا
محسن مسگریان از شرکت سان طب کرمانشاه با طراحی سامانه ارزیابی و نظارت دفاتر پرستاری (سان نا)
فینالیست های بخش مسابقه ای فرصت‌های سرمایه‌گذاری
مهدی روشنی با طرح تولید موم قالب گیری
صباح معتمدی با ارائه خدمات مکانمند با استفاده از تصاویر ماهواره ای، فتوگرامتری هوایی و Gis معرفی شدند

خوانده شده 1851 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 دی 1397 ساعت 13:54

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک