.

.

نشست هم‌اندیشی با پشتیبانان و حامیان طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی با حضور بیش از50 پشتیبان از شهرستان های استان در سالن شهید نوروز نژاد جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در این نشست دکتر سیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه اجرای طرح الگوی نوین مشاغل خانگی در ۹ استان کشور در حال اجراست، گفت: این طرح پایلوت در استان کرمانشاه نیز از مهر ماه سال گذشته آغاز شده است.
وی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک حلقه واسط، اتصال بین اجزای زنجیره ارزش و نیز ارتباط بین ذینفعان را تسهیل خواهد نمود.
آزادی با اشاره به اینکه جهادانشگاهی به عنوان یک نهاد تسهیلگر در حال شبکه سازی در این بخش است، خاطرنشان کرد: امیدوارم طرح مشاغل خانگی بتواند با تلاش جهاد دانشگاهی شغل پایدار ایجاد کند.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع بازاریابی و فروش محصولات تولیدی گزارشی از روند اجرای طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در فازهای مختلف ارایه کرد و گفت :3600 نفر در استان در این طرح ثبت نام کرده اند.
وی خاطر نشان کرد طرح مشاغل خانگی باید با نقش آفرینی پشتیبانان توسعه یابد و در این راستا نیاز داریم که پشیبانان را ارتقاء و توسعه دهیم.
آزادی گفت : طرح هایی نیز برای اتصال به بازار و توانمند سازی پشتیبانان در نظر داریم که گام به گام در حال اجراست.
در ادامه فروزان نظری رییس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: از سال 1390 تسهیلاتی برای اشتغال خانگی در استانها به متقاضیان داده شد اما چون بعد از گذشت چند سال مشکلاتی داشت طرح الگوی نوین توسعه اشتغال خانگی با همکاری جهاددانشگاهی در تفاهم نامه ای شکل گرفت که تا کنون تلاش بسیاری توسط جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برای اجرای مطلوب آن و ایجاد اشتغال پایدار در استان انجام گرفته است.
وی ادامه داد:همه تلاشمان را در استان می کنیم که بیشتر تسهیلات این بخش به پشتیبانان تعلق بگیرد.
رییس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان افزود:تاکید ما در این طرح حمایت از پشتیبانان است.
در ادامه مهندس شهاب خوش خوی مسئول توانمند سازی و آموزش طرح الگوی نوین مشاغل خانگی ، نقش پشتیبانان در این طرح را یکی از اساسی ترین و مهم ترین موضوعات عنوان کرد و افزود: تفاوت این الگو و روش اجرای طرح اشتغال مشاغل خانگی تمرکز روی پشتیبانان و توانمند سازی این افراد است.
وی تاکید کرد: پشتیبانان بایستی به فکر طرح نو و جدید برای افزایش اتصال به بازار و نیز تمرکز روی بازاریابی،برند سازی،بسته بندی و استفاده از روش های الکترونیک در حوزه فروش باید باشند.
خوش خوی در پایان افزود: همه پشتیبانان باید با تمرکز و انجام تعهدشان در اجرای هرچه بهتر اجرا نمودن طرح الگوی نوین مشاغل خانگی تلاش کنند.

خوانده شده 1021 آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 اسفند 1397 ساعت 12:38

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک