.

.

نخستین مرحله پیاده سازی  مدل ارزیابی موسسه های فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد 

امروز 19 تیرماه پارک علم و فناوری کرمانشاه میزبان حضور گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نمایندگان استانهای  کردستان ، لرستان ، همدان ، ایلام و کرمانشاه برای پیاده سازی نخستین مدل ارزیابی موسسه های پژوهشی وفناوری کشور بود . 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، در ابتدای این برنامه دکتر حجت اله مرادی پور معاون مرکز نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، ضمن تشریح نظام نظارت ، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف(ناتک)  مدل ارزیابی موسسه های پژوهشی و فناوری گفت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیش از پیش هیات های ناتک استانی با نحوه ارزیابی موسسه های پژوهشی و فناوری بر اساس مدل تعیین شده است .

وی افزود :انتخاب پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه بعنوان نخستین پایلوت طرح در کشور،بالحاظ توسعه یافتگی و انتقال تجارب ارزنده آن و دسترسی آسان این استان از نظر موقعیت جغرافیایی به استانهای غربی است .

در ادامه دکتر معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه با ارائه گزارشی از فعالیت های این پارک افزود:اولویت های این پارک درسیاست گذاری ها رصد تجارب ملی و بین المللی در توسعه فناوری و بومی سازی مدل های این حوزه ، تعریف برنامه های مختلف برای ذینفعان است .

خان احمدی تصریح کرد: از ابتدا فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه 554  هسته و واحد فناور تحت حمایت قرار گرفته اند و هم اکنون 300 واحد فناور از حمایت های این پارک استفاده می کنند .

در ادامه این جلسه به بررسی کاربرگ های نظارت و ارزیابی پرداخته شد و مدیران و کارشناسان  پارک علم وفناوری کرمانشاه به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفتند 

در پایان از مرکز نوآوری وسوله های کارگاهی  و شتابدهنده تیک و مرکز رشد ای سی تی بازدید کردند .

خوانده شده 994 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 19 تیر 1398 ساعت 11:51

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک