.

.

رییس  پارک علم و فناوری کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه از 2 تا 4 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، دکتر معصومه خان احمدی، دبیر کمیته نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور23 دستگاه اجرایی و پژوهشی، شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازارو 50 واحد فناور پارک علم و فناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب برای  تکریم فناوران، پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری و خودباوری جوانان با دیدن وجود زمینه های تبدیل ایده به محصول و خلق ثروت است.

رییس  پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: مردم در این نمایشگاه ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری استان  با کاربردهای آن در زندگی روزمره هم آشنا می شوند .

وی، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فناوران و نوآوران و کشف استعدادهای برتر در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد انگیزه در مخترعان، مبتکران، نوآوران و فن‌آفرینان داخلی، گسترش تجربه‌های علمی و فنی و ایجاد زمینه تعامل و همکاری علمی بین محققان و فراهم‌سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان این حوزه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی همچنین یادآور شد: تلاش می کنیم تا نمایشگاه امسال با توجه به شعار هفته پژوهش  که "پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید" نام گذاری شده است مردم بصورت ملموس تاثیر پژوهش و فناوری را در رونق تولید ببینند.  

خان احمدی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه محل تعامل توسعه دهندگان پژوهش یعنی محققین و تبدیل کنندگان پژوهش به ثروت یعنی فناوران است. همچنین با نمایش دستاوردهای پژوهشی و فناورانه در این نمایشگاه، محققین، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و مدیران صنعتی و مدیران اجرایی برای مشارکت در برنامه های تجاری سازی تحقیقات و ایده پردازی ترغیب می شوند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی شده است تمامی اجزای اکوسیستم نوآوری شامل محیط ‌های دانشگاهی و دانش آموزی، مراکز تحقیقاتی و پژوهشگاه‌ها و نیز واحدهای تحقیق و توسعه و دیگر اجزا این اکوسیستم در کنار هم به عرضه خدمات و دستاوردها بپردازند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه به برگزاری برنامه‌های جانبی در این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه یک غرفه ویژه دانش آموزان خواهیم داشت که در آن بازی‌های فکری، سرگرمی، انیمیشن و ... نمایش داده می‌شود.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌انجام شده این غرفه هر روز در  چهار نوبت پذیرای حضور دانش آموزان کرمانشاه خواهد بود و در هر نوبت هم 70 دانش آموز می‌توانند از غرفه بازدید داشته باشند

خان احمدی یادآورشد: برپایی کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که در حوزه‌های مختلف به ارائه آموزش‌هایی درخصوص پژوهش و فناوری می‌پردازد.

وی در ادامه برگزاری دومین رویداد انتخاب پایان نامه های برتر با قابلیت تجاری سازی  در مقطع ارشد و دکتری را از دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری عنوان کرد و گفت : در این رویداد که با همکاری دانشگاههای استان در حال اجراست جوایزی در مراسم اختتامیه به برگزیدگان اهدا خواهد شد .

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  در ادامه با بیان اینکه پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان کارگزار منطقه سه توانمند سازی کسب و کار های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات "رویداد همتا گزینی و کافه سرمایه" همزمان با هفته پژوهش و فناوری ملی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری تهران از 26 تا 29 آذرماه در سالن 5 برگزار می کند، گفت: در این رویداد پس از ثبت نام استارت آپ ها و واحدهای فناور بررسی لازم توسط کارگزاری انجام و نشست های سرمایه گزاری بین واحدهای منتخب سرمایه پذیر و سرمایه گذاران برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه به منظور استقبال گسترده تر اقشار مختلف مردم از این نمایشگاه برنامه‌های تبلیغاتی خوبی در نظر گرفته شده، عنوان کرد: در نظر داریم پای عموم مردم و دانش آموزان را به این نمایشگاه باز کنیم، برای همین علاوه بر تبلیغاتی که در رسانه‌ها و فضای مجازی خواهیم داشت، تبلیغاتی را در سطح شهر داریم.

خان احمدی ساعت بازدید از این نمایشگاه را  از 9 صبح تا 17 عصر اعلام کرد.

خوانده شده 1168

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک