.

.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه  این صندوق  در سود و زیان شرکت های دانش بنیان شریک می شود ، گفت: کسب و کارهایی هستند که ریسک  توسعه فناوری و تجاری آنها بالاست و نیاز به کمک سرمایه گذاری خطر پذیر دارند.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دکتر سیاوش ملکی‌فر در برنامه گفتگوی ویژه شبکه خبر، با بیان اینکه حمایت و تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان وظیفه و رسالت صندوق نوآوری و شکوفایی است، گفت: صندوق حسب این رسالت تلاش کرده خدمات متنوعی ارائه دهد.
وی ادامه داد: امسال برای اعطای 4500 میلیارد تومان تسهیلات، 1500 میلیارد تومان ضمانت‌نامه و 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در طرح فناورانه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
ملکی فربا اشاره به اینکه در سال جهش تولید امیدواریم با بیمه و ضمانت سرمایه گذاری  که ازخدمات دیگر صندوق نوآوری در سال 99 است در این عرصه به توسعه و تجاری سازی فناوری بیشتر کمک کنیم افزود: اگر سرمایه گذار بخش خصوصی علاقمند باشد در کسب و کارهای فناور و استارت آپ سرمایه گذاری کند ما بخشی از اصل سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه بیمه می‌شود.
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ادامه داد:در سال 98 حدود 2500 شغل جدید با کمک تسهیلات صندوق در شرکت‌های دانش بنیان و فناور ایجاد شد و  25 هزار شغل نیز به تثبیت رسید.
وی یادآور شد : 400 شرکت دانش بنیان در فراخوان کرونایی صندوق شرکت کردند و صندوق نوآوری در بحث مقابله با کرونا 500 میلیارد تومان منابع اختصاص داده که تاکنون 200 میلیارد تومان آن جذب نزدیک به 60 شرکت دانش بنیان شده است.
ملکی فر در ادامه تصریح کرد: امهال 3 ماهه اقساط تسهیلات کسب و کارهای زیان دیده بر اثر کرونا و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش فوری با نرخ 11 درصد به این کسب و کارها از دیگر اقدامات صندوق نوآوری است.

خوانده شده 1105

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک