.

.

 

 

 

 

رویداد ایده شو در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد  

رویداد ایده شو در فاز ترویجی طرح منش، به منظور کسب مهارت های ایده پردازی، در مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، متعاقب برگزاری پیش رویدادهای ایده شو، مبادرت به برگزاری رویداد ایده شو برای علاقمندان و مشارکت کنندگان در طرح منش نمود.

 

در این رویداد که در سه حوزه عمومی، کشاورزی و ICT برگزار شد، افرادی که ایده اولیه آنها مورد پذیرش قرار گرفته بود در جلسه حضور پیدا کرده و هر یک به مدت ۳ دقیقه به دفاع از ایده خود در مقابل داوران و منتورها پرداختند.

 

در حوزه ICT تعداد ۱۲ نفر، در حوزه عمومی تعداد ۴ نفر و در حوزه کشاورزی تعداد ۵ نفر در جریان رویدا ایده شو توانمندی خود را در ایده پردازی، بیان و انتقال ایده  محک زدند.

 

حاضرین در این رویداد به معرفی خود، عنوان ایده، خلاصه طرح و شرح دانش فنی، حوزه تخصصی طرح، تیم کاری مورد نیاز، مجوزها، استانداردها، تاییدیه ها و گواهی های لازم یا اخذ شده پرداختند.

 

در ادامه نیز داوران بر اساس ارزیابی تیم کاری، سطح نوآوری، سطح فناوری، استانداردها، تاییدیه‌ها و مجوزها، بلوغ محصول، مزیت رقابتی، معرفی بازار هدف و پیش‌بینی هزینه های تقریبی به ارزیابی ایده ها پرداختند.

 

 

 

 

 

خوانده شده 195 آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 تیر 1400 ساعت 05:32

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک