.

.

 

 

 

 

 

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره طرح توانمندسازی "صدف" در خرداد ماه امسال خبر داد.

 

دکتر سیامک آزادی در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه اظهار کرد: این طرح با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف در ایجاد کسب و کارهای نوآورانه در دستور کار قرار گرفته که سومین دوره آن خردادماه امسال در کرمانشاه برگزار می شود.

 

 

 

وی افزود: در این طرح چهار فاز توانمندسازی برنامه ریزی شده که در فاز اول و دوم دوره های آموزشی توانمندسازی و در فاز سوم نیز تورهای تخصصی در قالب بازدید از مراکز نوآوری و فناوری و آشنایی با واحدهای فناور و دانش بنیان برگزار می شود.

 

 

 

آزادی گفت: فاز چهارم این طرح نیز شامل معرفی شرکت کنندگان جهت گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی است و افراد با حضور در شرکت ها و واحد‌های صنعتی بصورت عملی مهارت های لازم را کسب خواهند نمود.

 

 

 

وی با بیان اینکه در این دوره تنها دانشجویان و فارغ التحصیلان نخبه می توانند شرکت کنند، گفت: این افراد شامل اعضای بنیاد نخبگان و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلات مقطع کارشناسی با رتبه کنکور زیر پنج هزار و نیز مقطع کارشناسی ارشد و دکتری با رتبه کنکور زیر 500 می باشند.

 

 

 

آزادی حداکثر ظرفیت ثبت نامی در این طرح را 100 نفر اعلام و تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این طرح می بایست حداکثر تا 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه WWW.TINET.IR   ثبت نام کنند.

 

 

 

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مدت اجرای این طرح را نیز سه ماه اعلام و تصریح کرد: کلاسهای آموزشی و تورهای فناوری در ماه های خرداد و تیر برگزار شده و پس از آن دوره های کارآموزی شرکت کنندگان شروع می شود.

 

 

 

آزادی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا در زمان شروع برگزاری کلاسها در خصوص حضوری یا مجازی بودن آن تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

 

وی در پایان یادآور شد: این طرح با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری پردیس و کرمانشاه برگزار می شود و در پایان دوره نیز گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

 

خوانده شده 743 آخرین ویرایش در شنبه, 18 ارديبهشت 1400 ساعت 00:33

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک