.

.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از برپایی اولین نمایشگاه مجازی معرفی کالا و خدمات مشاغل خانگی استان در خردادماه امسال خبر داد.

 

به گزاش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر سیامک آزادی در گفت و گویی با اشاره به اعلام فراخوان نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، خرداده ماه امسال برگزار شده و به دلیل شرایط کرونایی برگزاری آن بصورت مجازی خواهد بود.

 

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات تولیدی مشاغل خانگی در سه حوزه صنایع دستی، پوشاک و فرش دستباف عرضه خواهند شد.

 

آزادی آخرین مهلت شرکت در این نمایشگاه را 31 اردیبهشت ماه اعلام و تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه باید تا این تاریخ به اطلاعیه573 سایت پارک علم و فناوری کرمانشاه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

وی افزود: افرادی می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند که محصول تولیدی آنها فقط در سه حوزه صنایع دستی، پوشاک و فرش دستباف بوده و از طرفی تولیدات آنها باید از سطح کیفی قابل قبول نیز برخوردار باشد.

 

آزادی هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه را توسعه بازار حوزه مشاغل خانگی عنوان کرد وافزود: در کنار معرفی توانمندی های این حوزه، شبکه سازی مابین فعالان حوزه مشاغل خانگی و نیز توسعه زنجیره های ارزش از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه پیش بینی کرد بر اساس بانک اطلاعاتی جمع آوری شده بیش از 100 مجموعه فعال در حوزه مشاغل خانگی در این نمایشگاه شرکت کنند.

 

وی به فرصت معرفی تولیدات مشاغل خانگی در این نمایشگاه اشاره کرد وافزود: علاوه بر این فرصتی فراهم شده تا فعالان این حوزه بتوانند در این نمایشگاه نیازهای خود مانند جذب نیروی کار، تامین مواد اولیه و ... را اعلام کرده و از این طریق با دیگر فعالان این حوزه ارتباط بگیرند.

خوانده شده 753

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک