.

.

 

 

جلسات و نشست های تخصصی مشاوره در حوزه عمومی طرح منش در پارک علم و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، جلسات مشاوره استعداد یابی و مهارت شناسی در زمینه راه اندازی کسب و کارهای نوآورانه در حوزه عمومی در پارک علم و و فناوری کرمانشاه برگزار شد.

 

 

 

پارک علم و فناوری کرمانشاه سعی دارد با برگزاری جلسات مشاوره در حوزه های مختلف کارآفرینان مستعد را هر چه بیشتر در زمینه پروراندن و یا شکل دادن به ایده های فناورانه یاری نماید.

 

مهندس فرشید محبی و مهندس روح ا... مرادی دو نفر از کارشناسان خبره پارک علم و فناوری در حوزه عمومی، در جریان نشست های متعدد با علاقمندان به کارآفرینی که در برنامه منش حضور دارند، به آنها مشاوره لازم در زمینه پروراندان ایده و مسیر ایجاد کسب و کار در حوزه عمومی را ارائه دادند. شرکت روانشناختی هاتف جوان نیز مسئولیت بخش استعداد یابی این نشست ها را بر عهده داشت.

 

جلسات مشاوره یکی از مهمترین بخش های فاز ترویجی طرح مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» است که کار آفرینان و علاقمندان به فعالیت های استارت آپی را بیش از پیش برای ورود به دنیای کسب و کار آماده می کند.

 

گفتنی است؛ پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه در همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان قصد دارد فازهای سه گانه طرح مرکز نوآوری و شتابدهی «منش» را برای علاقمندان اجرا کند تا از این طریق اکوسیستم فعالیت استارت اپی در استان تکمیل گردد.

خوانده شده 610 آخرین ویرایش در شنبه, 22 خرداد 1400 ساعت 07:32

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک