.

.

 

 

 

مدیرکل نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به راه اندازی کارخانجات نوآوری در استانهای مختلف گفت: امسال سطح زیست بوم نوآوری کشور به 1.2 میلیارد مترمربع می رسد.


مریم ملونی در گفت و گو با ایسنا از ایجاد کارخانجات نوآوری به عنوان یکی از سیاست های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یاد کرد و افزود: این کارخانجات در راستای هم افزایی میان دانشگاه، صنعت و بخش دولتی در حال ساخت است.

ملونی هدف از راه‌اندازی این کارخانجات را افزایش ضریب نفوذ فناوری در صنعت عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است با راه اندازی این کارخانجات، استفاده از فناوری در تولید محصولات صنعتی را ارتقا دهیم.

این مسئول افزود: از طرفی با راه اندازی این کارخانجات در تلاش هستیم تا استارت آپ هایی زیرمجموعه آنها شکل گرفته و بتوانند زنجیره تولیدی کارخانجات صنعتی کشور را تکمیل کنند.

ملونی تصریح کرد: همچنین به دنبال این هستیم با راه اندازی این کارخانجات نوآوری، برخی استارت آپ ها در دل آنها برای انجام فعالیت های مهندسی معکوس و مقابله با تحریم ها در کشور شکل گیرند.

وی در ادامه ظرفیت زیست بوم نوآوری کشور را بیش از یک میلیارد متر مربع اعلام کرد وافزود: این ظرفیت تماما در اختیار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان کشور قرار گرفته است.

ملونی گفت: با پروژه هایی که هم اکنون در دست اقدام داریم، وسعت زیست بوم نوآوری کشور امسال به 1.2 میلیارد متر مربع خواهد رسید.

 

خوانده شده 544 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 09 تیر 1400 ساعت 05:14

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک