.

.

 

با توجه به تخصصی شدن و پیچیده شدن فعالیت‌ها در حوزه های گوناگون به نظر می رسد مدیریت و نظارت همه جانبه امروزه یکی از دشوارترین کارها باشد و مدیران شاید به نسبت گذشته فرصت کافی برای رسیدگی به تمام مسائل و جزییات را نداشته باشند

 

این بار اما علم و تکنولوژی به کمک مدیران آمده تا به جای آنها بخشی از کارهای مدیریت را با کیفیت و دقت بالا انجام داده و بر امورات جاری ادارات و مراکز نظارت داشته باشد

 

سامانه های هوشمند حالا به گونه ای طراحی شده اند که می توانند بخش های مختلف رامدیریت کرده و کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده را ارزیابی کنند

 

شرکت "سان طب کرمانشاه" یکی از شرکت هایی است که کار طراحی و تولید این سامانه های هوشمند را برعهده دارد و تاکنون 30 نمونه این سامانه های هوشمند را در کشور طراحی کرده که در حوزه های مدیریت یبمارستانی در دو بعد ادارای و درمانی کاربرد دارند. 

 

محسن مسگریان مدیرعامل این شرکت در گفت و گو با روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به راه اندازی این شرکت از سال 1396، گفت: فعالیت ما از سال 1382 با نام شرکت دیگری شروع شد و برای دانش بنیان شدن مجبور به تغییرات شرکت شدیم و در نهایت شرکت "سان طب کرمانشاه" را سال 96 ثبت کردیم.

 

وی افزود: این شرکت در زمینه طراحی و تولید سامانه های مدیریت بیمارستانی در دو بخش اداری و درمانی فعالیت دارد، سامانه‌هایی که می‌توانند کار مدیریت و نظارت را در بخش های مختلف انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: این سامانه های هوشمند بر اساس آیتم هایی که برای آنها تعریف می شود کار نظارت و ارزیابی و مدیریت را انجام میدهند و همین امر موجب ارتقا کیفیت خدمات رسانی می شود.

 

مسگریان افزود: بطور مثال در بحث سامانه "کنترل عفونی "که هم اکنون آن را تولید می کنیم سامانه مشخص می کند آلودگی عفونی در واحد مربوطه وجود دارد یا خیر، یا اگر آلودگی هست منشا آن کجاست و نقاط ضعفی که باعث این آلودگی شده را شناسایی می کند، از طرفی این سامانه هوشمند قدرت تحلیل داشته و ریشه اصلی مشکل و آلودگی را نیز شناسایی می کند.

 

وی افزود: این حد از توانایی و قدرت سامانه ها به مدیران این امکان را می دهد که در لحظات حساس بتوانند تصمیم گیری‌های سریع و درستی داشته باشند.

 

این فناورکرمانشاهی گفت: همچنین سامانه ها با تشخیص به موقع مشکل و ریشه یابی آن میتوانند تا حد زیادی موجب کاهش خسارت ها و هزینه های بعدی شوند.

 

مسگریان با اشاره به طراحی و تولید 30 نرم افزار سامانه مدیریتی ویژه بیمارستان ها، گفت: یکی از پرفروشترین این سامانه های، «سامانه مدیریت پرستاری» است که در 20 حیطه مدیریت پرستاری را نظارت و ارزیابی می کند.

 

وی افزود: همچنین سامانه «سان بیس» که مدیریت ایمنی بیمار را برعهده دارد از جمله سامانه های پرطرفدار شرکت است که بر اساس 20 آیتم طراحی شده از جمله میزان آموزش پرسنل درمانی، تجهیزات پزشکی به کار رفته و ... ایمنی بیمار را ارزیابی و نظارت می کند.

 

مدیرعامل شرکت "سان طب کرمانشاه" از ارسال محصولات این شرکت به 18 استان کشور خبر داد وافزود: برنامه ریزی برای صادرات دو نرم افزار هم صورت گرفته اما انجام این کار منوط به مساعد شدن شرایط کرونایی است.

 

مسگریان با اشاره به دانش بنیان شدن این شرکت هم گفت: سال 1397 توانستیم به عنوان شرکت دانش بنیان معرفی شویم و در حال حاضر با به پایان رسیدن دوره دانش بنیانی، در مرحله ارزیابی مجدد هستیم.

 

مدیرعامل شرکت "سان طب کرمانشاه" با اشاره به فعالیت هشت نفر در این مجموعه، گفت: از این تعداد چهار نفر نیروی تمام وقت و مابقی نیروها بصورت پاره وقت با شرکت همکاری دارند.

 

وی به عضویت شرکت "سان طب" در پارک علم و فناوری کرمانشاه در سال 1396 اشاره کرد و افزود: از همان اوایل تاسیس شرکت وارد مجموعه پارک علم و فناوری شدیم و طی این مدت نیز از خدماتی چون استقرار، معافیت مالیاتی و تسهیلات برخوردار شدیم.

 

مسگریان از پارک علم و فناوری کرمانشاه به عنوان یک نهاد حمایتی موثر یاد کرد وافزود: این مرکز کمک خوبی برای شرکت های نوپاست و در همان شروع فعالیت با در اختیار گذاشتن مکان، امکانات و تسهیلات و نیزبرگزاری دوره های آموزشی شرکت ها را در رسیدن به اهداف خود یاری می کند.

خوانده شده 260 آخرین ویرایش در شنبه, 19 تیر 1400 ساعت 11:39

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک