.

.

 

ررییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت نام در طرح "صدف" تا 31 شهریور ماه خبر داد.

سیامک آزادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری این طرح در پاییز امسال، گفت: سومین طرح "صدف" به مدت دو ماه از از ششم مهرماه شروع شده و تا 30 آبان ادامه دارد.

آزادی هدف از اجرای این طرح را توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد و افزود: تمام تلاش این است که دانشجویان و فارغ التحصیلان برای ورود به بازار کار آمده شده و در مسیر شغلی و حرفه ای مناسب و متناسب با شخصیت و استعدادشان قرار گیرند.

وی افزود: در واقع این طرح در نظر دارد ویژگی های روانشناختی و حوزه استعدادی افراد را مورد ارزیابی قرار داده و در ادامه با برگزاری کارگاه های مختلف مسیر درست شغلی را معرفی و در نهایت بستر لازم جهت نقش آفرینی موثر در اکوسیستم فناوری و نوآوری را فراهم نماید.

وی با اشاره به تدریس شش سرفصل آموزشی در این دوره طرح، گفت: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر داده می‌شود.

وی افزود: در این دوره سرفصل های  طراحی مسیر حرفه ای شغلی، حضور در کارگاه مهارت افزایی، مشاوره های روانشناسی فردی و شغلی، پنل انتقال تجربیات کار آفرینان،  بازدید از اکوسیستم نوآوری و فناوری و عضویت در شبکه نوآوری و فناوری ایران تدریس خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در چهار فاز خودشناسی، مهارت افزایی، بهبود و ایجاد تحول و سرمایه گذاری بلند مدت، گفت: در فاز اول طرح که "خودشناسی" است، کارگاه خودشناسی و دوره تحلیل آزمون شخصیت شناسی و طراحی مسیر حرفه ای و توسعه فردی (مقدماتی) برگزار می‌شود.

آزادی گفت: در فاز دوم هم که بحث "مهارت افزایی" پیگیری می شود دوره های تحلیل اختصاصی نتایج آزمون های شخصیت شناسی، سفر به آینده، طراحی مسیر حرفه ای و توسعه فردی (پیشرفته)، آشنایی با سبک های شغلی و کارآفرینی، ارتباطات موثر و فنون مذاکره، رزومه نویسی و مصاحبه شغلی و آشنایی با دیجیتال مارکتینگ برای شرکت کنندگان برگزار می شود.

وی افزود: در فاز "بهبود و ایجاد تحول" هم بحث آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری (بازدید)، بازدید و آشنایی با صنایع و شرکت های دانش بنیان، آشنایی با مدل کسب و کار و طرح کسب و کار، تجاری سازی یافته های پژوهشی، پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان دانشی موفق و مشاوره شغلی پیگیری می‌شود.

آزادی خاطرنشان کرد: در نهایت در فاز چهارم دوره با عنوان "سرمایه گذاری بلندمدت"، افراد منتخب برای گذراندن دوره کارورزی و آموزش حین کار در شرکت های دانش بنیان، حضور در بوتکمپ های تخصصی، حضور در دوره های تخصصی و تکمیلی تجاری سازی و کارآفرینی و نیز حضور در فستیوال های نوآوری معرفی می شوند.

آزادی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در این طرح، گفت: علاقمندان برای شرکت در این دوره طرح می بایست حداکثر تا 31 شهریور ماه  با مراجعه به سامانه WWW.TINET.IR   ثبت نام کنند.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره و ویژگی ها و شرایط آن می توانند با شماره 38254161-083 تماس بگیرند.

خوانده شده 595 آخرین ویرایش در شنبه, 27 شهریور 1400 ساعت 06:20

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک