.

.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های بینظیر حوزه کشاورزی استان گفت: زمانی شاهد نقش آفرینی این حوزه در اقتصاد استان و کشور خواهیم بود که پای فناوری و نوآوری را به این حوزه باز کنیم.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکترسیامک آزادی در آیین افتتاحیه رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" که امروز (26 مهر) بصورت مجازی برگزار شد از حوزه کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان یاد کرد و افزود: با توجه به ظرفیت های بینظیر این حوزه اگر بتوانیم برنامه ریزی درستی در بهره گیری از این ظرفیت ها داشته باشیم می توانیم شاهد نقش آفرینی این حوزه در اقتصاد کشور و استان باشیم.

وی افزود: زمانی به این مهم دست می یابیم که فناوری و نوآوری به کمک کسب و کارهای این حوزه بیاید و در اینصورت میتوانیم شاهد ارزش افزوده بالا، رقابت پذیری و پایداری کسب وکارهای ایجاد شده در این حوزه باشیم.

آزادی با بیان اینکه مسیر توسعه کشور از شاهراه مسیر اقتصاد دانش بنیان می گذرد، از این رویداد به عنوان یک شروع نوید بخش برای حرکت در این مسیر یاد کرد و افزود: برگزاری این رویداد میتواند آغازی برای همگامی فناوری و نوآوری در کنار فعالیت ها و کسب و کارهای حوزه کشاورزی باشد.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با قدردانی از حضور سازمان جهاد کشاورزی در این رویداد، گفت: این اتفاق ویژه ای است که یکی از ذی نفعان این حوزه در این رویداد حضور دارد و میتواند حامی خوبی برای استارتاپ های فعال در حوزه کشاورزی باشد.

آزادی گفت: حضور سازمان جهاد کشاورزی دراین رویداد میتواند در زمینه بازاریابی و سرمایه گذاری حامی خوبی برای استارتاپ‌ها باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: در پایان این رویداد ایده های مناسب شناسایی شده و با حمایت های پارک علم و فناوری و سازمان جهاد دانشگاهی در مسیر اجرایی شدن و تجاری سازی قرار گیرند.

آزادی با اشاره به فعالیت برخی شرکت های دانش بنیان قوی در حوزه کشاورزی استان، گفت: در حال حاضر یکی از این شرکت ها که در حوزه ماشین آلات کشاورزی فعال است به تنهایی 70 درصد سهم بازار کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: علاوه بر این شرکت های دانش بنیان قوی هم در حوزه سموم کشاورزی و بذر داریم که می توان از ظرفیت ها آنها در حوزه کشاورزی استان  بهره گرفت.

آزادی ابراز امیدواری کرد: در این رویداد هم ایده های اینچنینی شناسایی شده و در مسیر تجاری سازی قرار گیرند.

وی بر استمرار برگزاری چنین رویدادهایی هم تاکید کرد و افزود: تداوم رویدادهای اینچنینی موجب شناسایی و جذب هرچه بیشتر ایده های خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف از جمله حوزه کشاورزی خواهد شد.

گفتنی است در روز سوم این روید اد در پارک علم و فناوری کرمانشاه تیم ها با حضور دکتر فرجادیان مدیر عامل شتابدهنده سریر و دکتر ترابی مدیر عامل شرکت توسعه کار آفرینی کارا  (مدل کسب و کار سرمایه پذیر) را آموزش می بینند

خوانده شده 255 آخرین ویرایش در سه شنبه, 27 مهر 1400 ساعت 04:42

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک