.

.

مدیرمرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه:

پیگیر جذب 14 تیم نهایی رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در مرکز رشد کشاورزی هستیم 

 

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه از پیگیری جذب 14 طرح نهایی ارائه شده در رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" در این مرکز خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، شهاب خوش خوی با اشاره به اتمام کار رویداد "کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی" گفت: این رویداد که از 26 مهر در کرمانشاه آغاز شده و روز گذشته (30 مهر) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان دارد.

 

وی افزود: در مجموع 43 ایده به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که بر اساس داوری‌های صورت گرفته و امتیاز بندی داوران در نهایت 14 تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

 

خوش خوی تصریح کرد: در میان طرح های نهایی این رویداد نیز، در نهایت با توجه به ارائه های صورت گرفته، سه تیم با رای داوران به عنوان تیم های برگزیده انتخاب شدند.

 

وی افزود: بر اساس رای داوران به ترتیب آزاده یوسفی مقدم با ایده" طراحی نرم افزار جهت داد و ستد نشا میان فروشندگان حوزه کشاورزی" از کرمانشاه، جواد نعمتی با ایده "طراحی وساخت دستگاه جداسازی کلاله از گلبرگ زعفران" از کرمانشاه و نسرین حسن زاده با ایده "احداث یک مجموعه گلخانه‌ای طبقاتی هوشمند بر پایه کشت هیدرویونیک و آترویونیک و کشت خاکی و ایجاد چرخه تولید تا مصرف" از تهران به عنوان سه طرح برگزیده رویداد معرفی شدند.

 

مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه سه طرح برگزیده این رویداد اولویت پذیرش در پارک علم و فناوری کرمانشاه را دارند، گفت: برگزیده سوم هم که از استان تهران در این رویداد شرکت کرده با معرفی نامه برگزیده شدن رویداد می تواند در اولویت پذیرش در پارک های علم و فناوری تهران قرار گیرد.

 

خوش خوی گفت: علاوه بر نفرات برگزیده، سایر طرح های این رویداد نیز که به مرحله نهایی راه پیدا کردند رها نمی شوند و پیگیر جذب آنها درمرکز رشد کشاورزی کرمانشاه هستیم.

 

این مسئول تاکید کرد: برنامه داریم برای طرح های پذیرش شده درمرکز دفتر کار تهیه کرده، مشاوره و منتورهای تخصصی فنی و تجاری در اختیار آنها قرار دهیم و تمام اقدامات لازم برای پیشبرد طرح و ایده و تجاری سازی آنها را پیگیری کنیم.

 

خوش خوی افزود: خدمات ارائه شده به طرح ها شش تا 9 ماه ادامه خواهد داشت و طی این مدت نمونه سازی اولیه طرح ها، اخذ مجوزهای لازم و مطالعه بازار آنها صورت خواهد گرفت.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: به تیم های اول تا سوم این رویداد جوایزی از سوی صندوق پژوهش و فناوری زاگرس اعطا شده و به قید قرعه به 9 نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی نیز جوایزی از سوی شرکت فناوران کاشت زاگرس، مجتمع شیمیایی بیستون و مدیریت ترویج و آموزش سازمان جهاد کشاورزی استان اهدا شده است.

 

 

 

خوانده شده 262

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک