.

.

 
مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، بمنظور ارتقا توانمندی و آماده سازی تیم های پذیرفته شده در طرح منش، کارگاهی آنلاین با محوریت روش های تبلیغات برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه، مرکز نوآوری و شتابدهی پارک علم و فناوری کرمانشاه، در فاز شتابدهی از برنامه شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان استان کرمانشاه، مبادرت به برگزاری رویدادی دیگر در قالب صندلی تجربه با عنوان "روش های تبلیغات" نمود.
سینا چاوشی، مدیر عامل شرکت زیتاک به عنوان مدرس این کارگاه به بحث و بررسی موضوعات تبلیغاتی مهمی نظیر ورود شرکت های کوچک به دنیای تبلیغات، معرفی پارامترها تارگتینگ یا هدفگذاری و نیز مقوله آفرینگ یا محتوای تبلیغ پرداخت.
چاوشی همچنین انتخاب نوع مدیا یا رسانه، تفاوت رسانه ها و مزایا و معایب هر یک را به شکل مجزا تحلیل نمود. وی همچنین هدف های متعددی برای تبلیغات عنوان کرد و تاکید داشت که هر شرکت نوپایی باید از قبل قصد خود را از تبلیغات معین کند.
گفتنی است؛ تیم های پذیرفته شده در طرح منش هم اکنون در فاز شتابدهی این طرح، آخرین کارگاه ها و رویدادهای مختلف را پشت سر می گذارند تا در نهایت با حداقل ریسک بتوانند ورودی موفق به دنیای کسب و کارهای استارت آپی داشته باشند.

خوانده شده 439 آخرین ویرایش در دوشنبه, 03 آبان 1400 ساعت 04:33

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک