.

.

  کمپین توامندسازی شرکت های دانش بنیان با هدف توانمندسازی 61 شرکت دانش بنیان استان هم اکنون در محل پارک علم و فناوری کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با بیان اینکه این کمپین حاصل همکاری مشترک و سه جانبه پارک علم و فناوری کرمانشاه، صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت "پیشران صنعت و فناوری درسا" است: این کمپین هم اکنون درحال برگزاری است و 61 شرکت دانش بنیان در برنامه های آن حضور دارند.

 

آزادی بررسی و ارائه راهکار جهت رفع موانع توسعه شرکت‌ها در حوزه‌های بازاریابی، فروش و دیجیتال مارکتینگ و نیز ترسیم مسیر صادرات محصولات دانش‌بنیان را از جمله اهداف برگزاری این کمپین عنوان کرد.

 

وی از برگزاری 54 جلسه تخصصی مشاوره برای شرکت ها در این کمپین خبر داد و افزود: این مشاوره ها در حوزه‌های بازاریابی و فروش، صادرات و بازرگانی و دیجیتال مارکتینگ به شرکت ها ارائه شده است.

 

آزادی در ادامه با تاکید بر لزوم پیشروی کشور به سمت اقتصاد دانش بنیان، گفت: اصطلاح اقتصاد دانش بنیان که توسط OECD  (سازمان همکاری اقتصادی و توسعه) مورد تاکید خاص در استراتژی توسعه ملل قرار گرفته است گویای تاکید بر نقش دانش و فناوری در جریان توسعه اقتصادی است.

 

وی افزود: اقتصاد دانش‌بنیان اقتصادی است که مستقیما بر مبنای تولید، توزیع و مصرف دانش و اطلاعات قرار گرفته باشد و در این اقتصاد، به دانش از نظر کیفی و کمی با اهمیت تر از گذشته نگریسته می شود.

 

آزادی تصریح کرد: از ویژگی‌های اصلی تولیدات شرکت‌های دانش بنبان می‌توان به ارزش افزوده بالای این تولیدات اشاره کرد و به همین دلیل کاربردی کردن دانش و استفاده موثرتر از آن در گسترش ظرفیت ها و ارتقای درجه بهره برداری از منابع است که تحقق یک اقتصاد دانش بنیان را ممکن می سازد و همین موضوع نقش و اهمیت شرکت های دانش بنیان را تبیین می کند.

 

وی افزود: بنابراین ارائه خدمات توانمندسازی تخصصی بمنظور جهت‌دهی صحیح به مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان جهت نیل به اهداف مذکور حائز اهمیت است و در همین راستا پارک علم و فناوری کرمانشاه با همین هدف برگزاری این کمپین را در دستور کار قرار داده است.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر 61 شرکت دانش بنیان در استان فعالیت دارند که از این تعداد 53 شرکت در سطح دو و هشت شرکت در سطح یک می باشند.

 

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های دانش بنیان، از این شرکت ها خواست جهت بهره مندی از این حمایت ها به آدرس الکترونیکی daneshbonyan.isti.ir بخش برنامه‌های حمایتی و یا به آدرس الکترونیکی inif.ir(سامانه صندوق نوآوری و شکوفایی) مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

خوانده شده 397 آخرین ویرایش در یکشنبه, 07 آذر 1400 ساعت 05:39

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک