.

.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه، این تفاهم نامه همکاری در راستای استفاده از ظرفیت‌های متقابل در قالب برنامه‌های مدون، باهدف هم‌افزایی بیشتر و درنتیجه ایجاد جامعه دانایی محور امروز (27 بهمن) به امضا دکترسیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه و معصومه حسنی  خوانسار مدیر کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه رسید.

بر اساس این تفاهم نامه این دو نهاد در زمینه برگزاری کارگاهها و همایش‌ها  متناسب با ماموریت طرفین و توسعه و تجاری‌سازی فناوری با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

 

همکاری‌های فرهنگی، پژوهشی و آموزشی دوجانبه، همکاری در زمینه اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف پارک و کتابخانه، استفاده از ظرفیت امکانات موجود در پارک و کتابخانه در جهت اجرایی نمودن ایده‌های فناورانه و ارتقا فرهنگ مطالعه از طریق مسابقات فرهنگی، گردهمایی، معرفی و نقد کتاب در بین دانشجویان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

 

بر اساس این تفاهم نامه پارک علم و فناوری کرمانشاه متعهد می شود که در برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات ایده یابی و خلاقیت، برگزاری جلسات و دوره‌های آموزشی، استارت آپ ها ، رویدادهای ایده پردازی و سایر رویدادهای اشتغال‌زایی نوآورانه، ارائه مشاوره‌های تخصصی لازم به استارت آپ¬های معرفی‌شده از طرف اداره کل کتابخانه ها،  برگزاری همایش‌ها، نشست‌های کتاب‌خوان و دوره‌های آموزشی، اولویت در پذیرش اعضاء و کارکنان صاحب ایده کتابخانه‌ها در پارک و برگزاری دوره‌های خلاقیت و کارآفرینی با اداره کل کتابخانه های استان همکاری داشته باشد.

 

همچنین اداره کل کتابخانه ها نیز متعهد می شود به ‌منظور تقویت و ترویج فرهنگ فن آفرینی و تجاری‌سازی ایده‌های دانش‌بنیان، اختصاص فضاهای موردنیاز مراکز رشد و کانون نوآوری و خلاقیت در صورت امکان و برگزاری نمایشگاه، مسابقات و جشنواره‌های کتاب محور با موضوعات رشد، نوآوری و خلاقیت با پارک علم و فناوری کرمانشاه همکاری داشته باشد.

 

اعمال 50 درصد تخفیف عضویت در کتابخانه‌ها برای پرسنل پارک علم و فناوری و خانواده‌هایشان و نیز اعمال تخفیف 50 درصدی حق عضویت در کتابخانه‌ها برای واحدهای معرفی‌شده از سوی پارک علم و فناوری کرمانشاه از دیگر تعهدات اداره کل کتابخانه های استان در این تفاهم نامه است.

 

 

 

 

 

خوانده شده 390 آخرین ویرایش در چهارشنبه, 27 بهمن 1400 ساعت 11:58

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک