.

.

در این نشست دکتر مسلم حدیدی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب سازمان جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزش های تخصصی و فوق تخصصی ، فناوری ،فرهنگی ، گردشگری، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران ایسپا، تصریح کرد:با همکاری خانواده بزرگ علمی دانشگاه رازی می توانیم اثر گذاری بسیار خوبی در استان داشته باشیم .

وی در ادامه به ضرورت های اقدامات فرهنگی آموزشی برای دانشجویان اشاره کرد و افزود: با همکاری یکدیگر می توانیم اقدامات شاخص فرهنگی بسیار خوبی در استان رقم بزنیم که تا نسل های بعد تاثیرگذار باشد.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه معرفی مشاهیر علمی استان از برنامه های بسیار خوبی است که در حال تدوین می باشد، افزود:این اقدام برجسته فرهنگی می تواند بر جامعه بخصوص جوانان که به دنبال الگو گیری از سرآمدان هستند بسیار اثر گذار باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پشتوانه  تجربه چندین ساله آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی و ارایه بسته های آموزشی ویژه همزمان با تحصیل می توان در آمادگی دانشجویان برای ورود به بازار کار بسیار موثر باشد و از رنجی که بخش زیادی دانش آموختگان استان با آن درگیر هستند یعنی بیکاری جلوگیری کند.

در ادامه این نشست دکتر نبی احمدی با استقبال از برنامه های سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و توسعه تعاملات مشترک ،افزود:با تمام توان آماده هم افزایی همکاری دوجانبه در همه بخش ها هستیم .

وی تاکید کرد:کارگروه مشترکی بمنظور بررسی زمینه های همکاری شکل بگیرد تا یتوانیم ساختارمند از پتانسیل ها استفاده کنیم. 

رییس دانشگاه رازی در ادامه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی از اولویت برخوردار هستند، تصریح کرد:با توجه به ضرورت ها و نیاز جامعه باید هرچه سریعتر باهمه ظرفیت آموزش عالی استان در این مسیر گام برداریم .

در این جلسه، پیرامون موضوعات مختلف آموزش عالی و مسائل حوزه علم و فناوری، بررسی راه‌های تقویت همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی و... بحث و تبادل نظر شد.

 

خوانده شده 187 آخرین ویرایش در دوشنبه, 19 تیر 1402 ساعت 04:09

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک