.

.

استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه بر حمایت ویژه از فناوران و دانش بنیان ها تاکید کرد. 

محمد طیب صحرایی، امروز (پنجم دی) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از زیباترین جلوه های توانمندی فرزندان استان نمایشگاه هایی است که دستاوردهای پژوهش و فناوری در آن به نمایش درآمده باشد، گفت: این نمایشگاه که امروز از آن بازدید کردیم حقیقتا جلوه خوبی از توانمندی پژوهشگران و مبتکران استان است.

 

وی افزود: آنچه در این میان مهم است این است که نگذاریم این فعالیت ها صرفا در حد نمایشگاه باقی بماند.

 

صحرایی گفت: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با معاونین استانداری، قرار است در هفته های آینده طبق دسته بندی مشخص گروه های تخصصی که در این نمایشگاه حاضر هستند و سایر گروه هایی که نتوانستند در این نمایشگاه شرکت کنند، با سازمانهای اجرایی و اداری متناظر همگی شده و زمینه آشنایی و ارتباط میان آنها شکل گیرد.

 

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم ارتباط میان مجموعه های پژوهش و فناوری را با فضای اجرایی استان شکل دهیم.

 

صحرایی با تاکید بر لزوم بهره مندی از توان مجموعه های پژوهش و فناوری در حوزه های مختف مسکن و شهرسازی، راهسازی، صنعت و ... گفت: ارتباط میان این مجموعه ها با فضای اجرایی و اداری استان موجب می شود که توانمندی آنها از یک فضای کوچک و آزمایشی بیرون آمده و در میدان واقعی استان بتوانند این توانمندی ها را به منصه ظهور برسانند.

 

استاندار کرمانشاه گفت: قطعا استفاده از ظرفیت های پژوهش و فناوری می تواند هم در افزایش کیفیت و هم در کاهش قیمت در حوزه ها و فعالیت های مختلف استان اثرگذار باشد.

 

صحرایی بر لزوم گردش توانمندی در فضای بومی استان هم تاکید کرد و افزود: فعالان عرصه های مختلف در استان باید توانمندی های استان را بشناسند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی این توانمندی ها در داخل استان است.

 

استاندار کرمانشاه  کرمانشاه گفت: اینکه مبتکر ما تلاش می کند توانمندی خود را برای استان معرفی کند نشان دهنده این است که ایمان و توانمندی در او با هم جمع شده است و این نمایشگاه برای متولیان و مجریان یک اتمام حجت است که مجموعه های پژوهشی هر آنچه ظرفیت داشتند پای کار آورده اند و حال نوبت ما است که از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از چهارم تا هفتم دی ماه، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه(پارک شاهد) میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

در این نمایشگاه که به همت پارک علم و فناوری استان برگزار شده، بیش از ۳۰۰ محصول فناورانه و نوآورانه عرضه شده است.

خوانده شده 249 آخرین ویرایش در شنبه, 09 دی 1402 ساعت 06:24

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • فراخوان قدم به دنیای انیمیشن سازی و بازی سازی
      
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک